Karabük İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından 23 Mart-1 Nisan 2026 tarihleri arasında düzenlenen Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na katılarak Karabük'ü temsil eden öğretmenlerle bir araya geldi.
İl Millî Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirilen programda, çalıştay sürecinde yürütülen faaliyetler hakkında Şube Müdürü Metin Aktaş ile çalıştaya katılan öğretmenler tarafından bilgilendirme sunumları yapıldı. Toplantıda, ulusal çalıştaydan elde edilen kazanımlar, iyi uygulama örnekleri ve STEM eğitiminin Karabük'te daha yaygın hale getirilmesine yönelik değerlendirmeler ele alındı.
Toplantıda konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, öğretmenlerin Türkiye genelinde gerçekleştirilen önemli bir organizasyonda Karabük'ü başarıyla temsil etmelerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Akbaş, STEM eğitiminin öğrencilerin analitik düşünme, problem çözme, üretkenlik ve yenilikçi bakış açısı kazanmasında önemli bir rol üstlendiğini belirterek, eğitimde kaliteyi artıran bu tür çalışmaların yaygınlaştırılmasının büyük önem taşıdığını ifade etti.
Programın sonunda Nevzat Akbaş, Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'nda Karabük'ü temsil eden öğretmenlere katılım belgelerini takdim ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti ve başarılarının devamını diledi.





