Karabük'te düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Grup Yarışmaları, iki gün süren heyecan dolu mücadelelerin ardından sona erdi. Organizasyona 10 ilden yaklaşık 200 sporcu katıldı.
Karabük'ün ev sahipliğinde gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Grup Yarışmaları, genç atletlerin kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Türkiye'nin farklı illerinden gelen yaklaşık 200 sporcu, çeşitli atletizm branşlarında derece elde edebilmek için yarıştı.
Yarışların ikinci gününde de büyük heyecan yaşanırken, sporcular sergiledikleri performanslarla izleyenlerden tam not aldı. Centilmence geçen mücadeleler, organizasyona katılan antrenörler ve sporseverler tarafından da takdirle karşılandı.
Dereceye Giren Sporculara Ödülleri Verildi
Müsabakaların tamamlanmasının ardından düzenlenen ödül töreninde başarılı sporcular madalya ve ödüllerine kavuştu. Ödüller; Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan, ANALİG İl Koordinatörü Onur Çelebi, Atletizm İl Temsilcisi Okan Özyaman ile Spor Tertip Komitesi üyeleri tarafından takdim edildi.
Karabük Genç Sporculara Ev Sahipliği Yaptı
Karabük'te gerçekleştirilen ANALİG Atletizm Grup Yarışmaları, genç sporcuların tecrübe kazanmasına ve atletizm branşındaki gelişimlerine katkı sundu. Organizasyon, geleceğin başarılı atletlerinin yetişmesine önemli bir zemin hazırlarken, Karabük'ün spor organizasyonlarına ev sahipliği yapma konusundaki başarısını da bir kez daha ortaya koydu.






