Alt Manşet

KARABÜK'TE İL İDARE ŞUBE BAŞKANLARI TOPLANTISI YAPILDI

Karabük'te İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Oktay Çağatay başkanlığında gerçekleştirildi.

Abone Ol

Karabük'te kamu hizmetlerinin daha etkin ve koordineli yürütülmesine yönelik İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Oktay Çağatay başkanlığında Valilik Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi. Toplantıda eğitimden sağlığa, orman yangınlarından turizme kadar birçok önemli başlık masaya yatırıldı.

5442 sayılı İl İdaresi Kanunu'nun 24. maddesi kapsamında düzenlenen toplantıya Vali Yardımcısı Mustafa Şahin, İl Jandarma Komutanı İsmail Gökçek, İl Emniyet Müdürü Ahmet Canver, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci ile kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri katıldı.

Kritik Gündem Maddeleri Değerlendirildi

Toplantıda, Karabük'ü yakından ilgilendiren birçok konu detaylı şekilde ele alındı. Özellikle;

  • Eğitim ve sağlık hizmetleri,
  • 15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü etkinlikleri,
  • Sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik çalışmalar,
  • Orman yangınları ve doğal afetlere karşı alınan tedbirler,
  • Kamu yatırımları ve devam eden projeler,
  • Tasarruf tedbirleri,
  • Kamu hizmetlerinin etkin yürütülmesi,
  • Turizm alanındaki çalışmalar

gibi başlıklar üzerinde değerlendirmelerde bulunuldu.

Vali Çağatay'dan Vatandaş Odaklı Hizmet Vurgusu

Toplantıda konuşan Karabük Valisi Oktay Çağatay, kamu hizmetlerinin planlı, koordineli ve vatandaş odaklı bir anlayışla yürütülmesinin önemine dikkat çekti.

Kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasının öncelikli hedef olduğunu belirten Çağatay, kamu hizmetlerinde etkinliğin artırılması için koordinasyonun aralıksız sürdürüleceğini ifade etti.

Vali Yardımcısı Mustafa Şahin Kurum Amirleriyle Vedalaştı

Toplantının sonunda, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yeri değişen Karabük Vali Yardımcısı Mustafa Şahin, kurum amirleriyle vedalaştı.

Şahin, görev süresi boyunca birlikte çalıştığı kurum müdürlerine gösterdikleri iş birliği, destek ve uyumlu çalışmalar dolayısıyla teşekkür ederek helallik istedi. Kurum amirleri de Mustafa Şahin'e yeni görev yerinde başarı dileklerini iletti.