Karabük Net Haber

CEYLAN, MEGA PROJELERLE GELİYOR

CEYLAN, MEGA PROJELERLE GELİYOR
Bu haber 05 Aralık 2013 - 19:03 'de eklendi.

AK PARTİ KARABÜK BELEDİYE BAŞKAN ADAYI MEHMET CEYLAN “MEGA PROJELER İLE GELİYORUM”

 

mehmet-ceylan-mega-projeleri

AK Parti’den Karabük Belediye Başkan Adayı olarak belirlenen Mehmet Ceylan, Ankara’da Bakanlıkta son çalışmaları yaptığını, diğer taraftan da bakanlıklarda ve bir çok yatırımcı kurumların genel müdürlüklerinde mega projeler hazırlattığını belirtti.

Karabük Net Haber’e özel bir açıklamada bulunan AK Parti’nin Karabük Adayı Mehmet Ceylan “Kalkınma Bakan Yardımcılığı görevim süreci içinde yaptığım ve sonuçlandırmam gereken çalışmaları bitiriyorum. Aynı zaman zarfı içinde birçok bakanlıkta ve kurum genel müdürlüklerinde projeler hazırlatıyorum. Karabük’e yönelik hazırlanan projeler için ‘Mega Projeler’ diyebiliriz. Karabük, Karabük olalı böyle projeler görmedi bu zamana kadar. Hazırladığımız projelerimizin birçoğu merkezi hükümetin gücü ile uygulanabilecek projeler. Aynı zaman da iddia ediyorum ki bu projeler ile Karabük çok kısa bir sürede 20-30 yıl birden ileri gidecek. Karabük’ün önü açılacak.” Diye konuştu.

Karabüklü hemşerilerinin önüne kimsenin bu tip mega projeler ile çıkamayacağını da iddialı bir şekilde ifade eden Ceylan “Karabüklü hemşerilerimiz 12 yıllık AK Parti iktidarında gördüğü hizmetlerden ziyadesi ile memnun. Hemen bir çırpıda bazı örnekler vermek gerekirse; 30 Bin öğrenciyi aşan Karabük Üniversitesi, Duble yollar, 50 Yıllık su probleminin ortadan kalkması, Araştırma Hastanesi gibi. Ama bizim bu aşamadan sonra Karabük için uygulamaya sokacağımız projeler ise 20-30 yıl birden sıçramamızı sağlayacak.” Dedi.

Bir hafta, on güne kadar Ankara’daki tüm teknik çalışmaları bitirerek, Karabük’e geleceğini ifade eden Mehmet Ceylan “Önümüzdeki günlerde hızlı bir şekilde seçim kampanyamızın startını vereceğiz. İnanıyorum ki bu hizmet selinin önünde hiç kimse duramayacak.”  Diyerek sözlerini tamamladı.

 

Bu haber toplam 4.069 kez okundu.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
182 ADET YORUM YAPILDI
hamit coşkun15 Aralık 2013 / 00:46 Cevapla

Bence bir dahaki seçime Abdullah bey aday olsun 🙂 onun açıklayıcı anlatımları ve bu denli müthiş savunmaları mevcut Ak Parti yöentimi ve adayı bile yapmıyor senelerdir niyeyse…

Ahmet12 Aralık 2013 / 15:02 Cevapla

Sayın Vergili Başkanlığı bıraksa bile Karabük’te yaşamaya devam edecek sokakta gezecek insanlarla yüz yüze gelecek bir insan, Sayın Ceylan sadece görev süresinde yada mecbur olduğunda Karabük’e gelen bir insan, sonrasında başka şehre gidiyor.
Karabükte çıta çok yükselmiştir, iş bu çıtayı nasıl doldurmaya bakar, Karabük halkı ya bu çıtayı boş vaatlerle sözlerle dolduracak adaya yada gerçekten o çıtayı yükselten ve içini tıka basa dolduracak bir adaya, bir nevi kendi şehrinin geleceğini belirleyecek.
100 evler gibi parasal değeri çok çok olan bir yer daha önceki belediye başkanları tarafından defalarca istenmesine rağmen alamamışlardı, ama Rafet Başkan ilk istediğinde Kardemir tarafından tamamen güvenden kaynaklı belediye ye verilmesi bile Rafet Başkanın ne kadar güvenilir ve dürüst olduğunu gösterir,
Üniversiteyi kuranda Sayın Hamit Çepni ve Pelenkoğlu abilerimizdir, onların hakkını teslim etmeliyiz,

Aykut12 Aralık 2013 / 14:52 Cevapla

2009 seçimleri öncesini bir hatırlayalım. 30 yıldır bu memlekette seçimleri iyi kötü izliyor gözlemliyorum. Dursun Altıparmak’ın, Enver Tümen’in, (iki dönemi) ve Hüseyin Erer’in seçimleri kazandığı dönemleri çok çok iyi hatırlıyorum. Ne proje vardı ne başka birşey. Ya partisiyle seçim kazandılar, ya lideriyle ya da hemşericilikle!!! 2009 seçimleriyle bunlar kalktı. Ne lidere oy verdiler, ne partiye ne hemşericiliğe. Rafet Vergili Karabük’te tabuları yıktı, ezberleri bozdu. Karabük’e belediye başkanı olmak isteyen artık ne yapmak istediğini halka anlatarak gelecek. Haaaa anlatarak geldi yapmadımı bu kent üst üste sadece Enver Tümeni başkan seçti o da hemşericilikle. Al aşağı eder anında. Çalışmayacaksa, iş yapmayacaksa kendisine başka meşgale arayacak. Karabük halkını kutlamak gerek. Türkiye’de örnek illerin başında geliyor. Ne hemşericiliğe baktı, ne lidere baktı ne partiye. Adama,adaya,projeye baktı. Şimdi birileri harıl harıl proje hazırlatıyorsa o birileri birkaç yıl önce kendi arkadaşlarını yıkmak için uğraşıyordu. Bir an gözümü kapatıyorum ve düşünüyorum. Rafet Vergili Ak Partinin belediye başkanı olsaydı ne olurdu diye. Ça-lış-tır-maz-lar-dı….. Evet yanlış okumadınız. Çalıştırmazlardı. Çünkü öyle bir yapı varki Ak Partide. Birkaç kişi belediye, milletvekillikleri, il genel meclisi başkanlığını paylaşmış durumdalar. Kendisinden sonra gelecek kişiyi önceden belirliyorlar sanki. Rafet Vergili rahat çalışabileceği, teşkilatlarla anlaşabileceği ve herşeyden önemlisi kendisini milliyetçi muhafazakar olarak nitelediği için milliyetçi bir partiyi seçmiş durumda. Allaha şükür partisi de kendisine en küçük bir zorluk çıkartmıyor. Problem çıkartmıyor. Ufak tefek eski abiler denen kişiler tarafından küçük sorunlar çıkartılmaya çalışılsada ülkücüler çok akıllı gidiyor. Rafet Vergili’nin kendilerine ve Karabük’e nasıl bir ivme kazandırdıklarını görüyorlar. İyiki varsın Rafet Başkan.. Allah ömrüne ömür katsın…

    kadir14 Aralık 2013 / 20:26 Cevapla

    ya şu AYKUT denilen adamın yorumlarını yayınlamayın ciddiyetsiz herseye yazıyo. ATIŞMA YERİMİ BURASI… adamı haber okumaktan bezdirdi. herşeye bi cevabı var anlamadan bılmeden cahilce. YAYINLAMAYIN LÜTFEN ARTIK…. RAFET BAŞKANA BAŞARILAR DİLER İNŞALLAH KAZANMASI DİLEĞİ İLE.

rüçhan miral12 Aralık 2013 / 09:31 Cevapla

Her iki siyasetçimizde Karabük için bir şansdır. Eğer Vergili bir önceki seçimleri kazanıp bu projeleri yapmasaydı şu an AKP’nin kazanacağı kesin olan ve sıradan vaatlerin olacağı bir seçim yaşayacaktık. Oysa şuan Karabük’e gönül veren her kesin heyecanla beklediği bir sürece giriyoruz.Beklenti yüksek sadece TOKİ, şehir içi raylı sistem veya Araç çayının ıslahı projeleri beklentilerin çok altında kalacaktır. Benim beklentim HADDANELERİN ŞEHİR DIŞINA ÇIKARILMASI ve ÇEVRE YOLU projesidir. Her kim bunu başarabileceğini iddia ederse kitleleri peşinden sürükler, yoksa Toki dir, Park’tır, Yoldur, Raydır bunlar zaten benim bile yapabileceğim şeyler. Bu kadar değerli iki siyasetçiden beklentimizin daha büyük olması gerektiğini düşünüyorum. Haddanelerin şehir içinde kalıyor olması bu şehrin geleceğinin önündeki en büyük engel, şehir içi tırlarla dolu, şehir büyük bir sanayi sitesi gibi, eğer benimle hem fikirseniz lütfen bu talebi projelerin hazırlandığı şu dönemde dillndirelim. Bu seçimde kazanan Karabük olacaktır.

    Demokrat12 Aralık 2013 / 13:18 Cevapla

    sayın rüçhan miral düşüncelerinize tamamen katılıyorum kim başkan olursa olsun beklenti çok yüksek kazanan Karabükümüz olacak.

      Demokrat12 Aralık 2013 / 13:26 Cevapla

      İnsanlar yaşadığı kentle gurur duymak ister, doğa ile barışık, temiz, düzenli, altyapısı bitmiş, kıssaca çağdaş bir şehirde yaşamak istiyoruz ve bunun ilk meyvelerini sayın vergili ile gördük.

    abdullah13 Aralık 2013 / 21:48 Cevapla

    Rüçhan hanım gerçekten doğru bir tespit yapmışsınız tebrik ederim sizi. Karabük’te çıta yükseldi. Artık büyük projeler konuşulacak ve Karabük ve Karabük halkı kazanacak inşallah. tabii ki büyük projeler de hükümet desteği alarak kazanılabilir. Çevre yolu, Haddehanelerin ve İstasyonun şehir dışına taşınması, Karabük Safranbolu arasına raylı sistemle toplu ulaşım sağlanması, yeni çevre dostu istihdam alanları, gecekondu mahallelerinin dönüşümünün sağlanması gibi büyük projelere ihtiyacı var Karabük’ün. Karabük halkı büyük projelere destek olacaktır. Ben şahsen Sayın Ceylan’ın birikimi ve hükümetin de desteği ile çok güzel projeler gerçekleştireceğine inanıyor ve güveniyorum. (Bu arada bir arkadaşımız Sayın Ceylan’a destek anlamındaki yorumlarımdan yola çıkarak benim Sayın Ceylan’ın kendisi olduğumu iddia etmiş. Tabi bu yorum beni mutlu etti. Demek ki bende birşeyler var diye düşündürdü. Bir sonraki seçimlerde aday mı olsam acaba :))) Ama böyle bir şey yok. Sayın Ceylan’ın oturup bu yorumları okuyacak ve yorumculara laf yetiştirecek kadar vakti olduğunu sanmıyorum. O ve ekibi şimdi Karabük için ciddi ve büyük projeler üzerinde çalışıyor.

      hamit coşkun15 Aralık 2013 / 00:49 Cevapla

      ne güzel demişsiniz çıta yükseldi diye. Allah yükseltenlerden razı olsun. halk yükselteni de herşeue rağmen yükseltemeyeni de en iyi ayırt eden durumundadır. kimsenin şüphesş olmasın.

      niyazi15 Aralık 2013 / 00:53 Cevapla

      Eğer sayın ceylan bu projeleri açıklarsa herşey ortadadır demektir. Abdullah kardeş kimdir ortaya çıkar. Özellikle karabük safranbolu arasına raylı sistem ve gecekondu dönüşüm projelerini bekliyorum bakıp görecez. Bunlar varsa abdullah rumuzlu arkadaş kimmiş ortaya çokar 😀

SERT12 Aralık 2013 / 01:12 Cevapla

Mehmet Ceylan ağabeyimize kötüdür yanlıştır demiyoruz, Rafet Vergili ağabeyimiz yaptığı çalışmalarıyla bir dönem daha Karabük Belediye Başkanlığını anasının ak sütü gibi hak etmiştir, Karabüklüye düşen görevde tacı takmaktır.

ŞEVKET YILDRIM11 Aralık 2013 / 23:34 Cevapla

PROJEYİ BAKANLIK ÇALIŞANLARINA GENEK MÜDÜRLERE HAZIRLATMAK Bİ KERE AYIP. EŞİT ŞARTLARDA YARIŞMAK DOĞRUSU. BUNDA BİLE VU YOLA KAÇMAK HERŞEYİ ZİHNİYETİ ANLATIYOR. ADALET LÜTFEN. DEMEKKİ KARABÜKLE İLGİLİ HİÇBİR PROJENİZ AKLINIZDA YOK. MECBUREN NBİŞEYLER YAPIN MÜDÜRLER ACİLEN DURUMU NMU? BU NE İŞ NASIL İŞ?? NASIL OLACAK

    Aykut12 Aralık 2013 / 01:19 Cevapla

    Bunlar hazırlattıkları projeleri hayata bile geçiremezler. 11-12 yıldır neredeydi bunlar. Proje sunmak şimdimi aklına gelmiş bu Ceylan efendinin. Safranboluda ne gibi projeleri vardı belediye başkanıyken. Milletvekiliyken 2 dönem ne gibi projeler yapmış. Hastanenin, ismetpaşa yolunun, üniversitenin projelerini Mehmet Ceylan kendisi yapmış değilmi? Başbakan olmasa bunlar yolunu bulamazlar yolunuuuuuu. Sn.Başbakanın arkasına sığınmışlar gidiyorlar. Yok öyle yağmaaaa. Karabüklü uyandıııııı.

    abdullah13 Aralık 2013 / 21:58 Cevapla

    Ne kadar yanlış bir bakış açısı. Kardeşim bu kişiler boks maçında mı ve birisi doping alıp diğerine üstünlük mü sağlıyor. Proje güzel olsun, faydalı olsun, Karabükümüze katkı sağlasın da kim hazırlarsa hazırlasın, kime hazırlatılırsa hazırlatılsın. Sayın R.Vergili yaptığı işlerle ilgili projeleri akşam evde oturup kendisi mi hazırlıyor. Birisinin parası var bastırıyor parayı ve profesyonel kişilere, ajanslara vs. iş yaptırıyor, diğerinin de parası yok ama itibarı ve yetkisi var onu kullanıyor. Amaç her ikisinde de aynı. Karabük için taş üstüne taş koymak. Bir taraftan Karabük neden teşvik kapsamına alınmadı diye Sayın Ceylanı eleştireceksiniz, yani diyeceksiniz ki Sayın Ceylan ve Sayın Şahin neden itibarlarını yetkilerini kullanarak Karabük’ü daha çok teşviki hak eden bir ilin önüne geçirip Karabük’ü teşvik kapsamına aldırmadı diyeceksiniz, diğer yandan neden projelerini devlet imkanı kullanarak yaptırıyor diyeceksiniz. Bu çelişki değil mi sizce?

      Aykut14 Aralık 2013 / 16:09 Cevapla

      Kimin parası yok? Mehmet Ceylan’ın mı? Yıllardır milletvekili, emekli milletvekili, bakan yardımcılığı maaşları alıyor, eşi de maaş almaya başladı. eğer bu kişinin parası yoksa biz ölelim yaa. Eğer bu kişi parasızlıktan ağlıyorsa bu memlekette bir gün dahi siyaset yapmasın gitsin Gayzebaşındaki köyünde alsın iki inek iki koyun onları gütsün. Ayıp yaa parası olmamasından dert yanıyorsunuz. Parası olanları da gördük biz bu memlekette. Bu parayla pulla ilgili değil, kafa yapısıyla ilgili birşey beyefendi. Safranboluda Mehmet Ceylan belediye başkanlığı yaptı. Allah aşkına yaptığı iki tane proje göstersenize?

      hamit coşkun15 Aralık 2013 / 00:33 Cevapla

      itibardan bahserken, rafet vergili itibarsız mıydı da devletin desteiğini alamadı diyorsunuz anlamadım? mehmet ceylana var da başkalarına yok mu? rafet vergili sadece parasıyla kazandı anlamına getirmek acımasız ve sığ bir görüş bence. kim itibarlı seçim gösterir, genel merkezler değil…

1968li11 Aralık 2013 / 18:31 Cevapla

sitenin solunda ve sağındaki doruk konak reklamına mehmet ceylan haberinin linkini verip okunurluk sayısını artırmak mehmet ceylana yapılan bir yağlama mıdır ?

Safranbolulu11 Aralık 2013 / 17:08 Cevapla

Yorumlara bakınca bende bi soru sormak istedim…
Mehmet Ceylan, Safranbolu Belediye Başkanlığı, 2 dönem Milletvekilliği, Bakan Yardımcısı oldu bu zaman zarfında Karabük İl’ine ne gibi katkıları oldu.
1500 $ kapsamına Karabük giremedi sonrasında 2000$ kapsamı çıktı yine giremedi Karabük ama başka iller girdi.
Birde bu mega projeler nedir? Şimdiden açıklasın ki seçim yatırımı yapsın. Tek dediği Mega Projelerim var. Sapanca AKP Belediye Başkanı Adayı geçen seçim zamanı Rafet Beyin projelerini kendi projeleriymiş gibi yansıtmıştı. Neyse uzatmayacam.
Allah Rafet Bey gibi çalışan Belediye Başkanını her yöreye nasip etsin.
Herkese hayırlı günler…

    nurullah11 Aralık 2013 / 22:11 Cevapla

    proje hazırlamak kolay. o projeleri bir de uygulamaya koymak lazım. güven vermek lazım

Ruken Gülse11 Aralık 2013 / 12:14 Cevapla

sayın Ceylan’a yapılan yorumları okudum, ben burada oturan ama buralı olmayan biriyim, şimdi sormak istiyorum, Kalkınma Bakanlığında Ceylan OLmasaydı, Şirinevlerdeki Hastane, üniversite camisiyle etrafında müştemilatı, Eskipazar’daki selde zarar gören ve hala yapımı devam eden yol, kARABÜK SUYUNUN KİMSE İÇEMİYORDU, BUGÜN BU SU İÇİLEBİLİRsa, bunlar az hizmet midir? Yine Yenice’nin çehresi, Safranbolu’nun incekaya mevkiinin turizme kazandırılması vs işleri herhalde Vergili yapmadı be arkadaş, neden insanlar bunları görmez, yani bunu görmemek için ne olmak lazım, bunları taa gözünün içine soksalarda mı, gene bu hizmetler boş mu diyeceksin, Not: Ben Mehmet Ceylan değilim,

    Şirinevler11 Aralık 2013 / 14:23 Cevapla

    Sayın Ruken Gülse akp nin icraatlarını herkez görüyor merak etmeyin akp li değilim chp liyim bende yapılan hizmeti takdir ediyorum ancak doğruyu konuşmak gerekirse Rafet Vergili akp nin 12 yılda yaptığı hizmetleri ikiye katladı muhalefet partisinden olmasına rağmen, işte bunun için partilisi partisizi yeniden Vergili diyor.

    nurullah11 Aralık 2013 / 14:29 Cevapla

    yok artık safranboluda incekayayı da mı vergili yapsın artık. yeniceye de mi vergili el atsın. evet hastane olayı büyük bir hizmet ama yeter mi. cami diyorsunuz da bir de vergilinin cami hizmetlerine bakın isterseniz. o suyu vergili mi getirdi mehmet ceylan mı getirdi. koskoca kalkınma bakan yardımcısının yaptığı hizmetlere örnek olarak cami çevresini örnek veriyorsunuz. komik değil mi.

      Ruken Gülse11 Aralık 2013 / 15:13 Cevapla

      Nurullah bey, Şimdi Namal Petrolun oradan itibaren arabanla Yeşil Mahalleye doğru gel, oradan Üniveristeye bak, orada cami, üniveriste binaları, yukarıda yapılan yerleşim yerlerini gör. Ben bunu demek istedim. Vergili şehir içini yapmış olabilir ama ödeneklerini Ceylan Ok demese alabilir miydi, Ceylan bu hizmet benim memleketime gidiyor diye düşündü ve pozitif yaklaşımlara hep olumlu yaklaştı ve bunlar oldu, doğru değil mi? Yanlşısa, buna Ceylan yanlış desin, su konusu çok kısa bir sürede çözümlenmedi mi, olumlu icraatlara evet demeyelim mi?

        nurullah11 Aralık 2013 / 21:33 Cevapla

        haklısınız ama gözden kaçırdığınız bir nokta var. çalışmayı belediye başkanı yapıyor ödenek tabi ki iktidardan gelecek. burda kimin çalıştığı önemli. kimin bir şeyler yapmaya gayret ettiği önemli. adam projeleri hazırlıyor gayret ediyor tutup da mehmet ceylan da buna engel mi olacak. tabi ki olmayacak. iktidara sözüm yok. hükümete sözüm yok. ama böyle bi iktidar varken ankaranın dibindeki bir şehirken koskoca bir meclis başkanı bi bakan yardımcısı çıkarmışken karabüke gelen hizmet bu kadar mı olmalıydı. yeterli mi on küsür seneye bu kadar hizmet. vergilinin 5 yılda yaptıklarını daha önce kim yaptı. allah aşkına biraz objektif bakın. ceylanla vergiliyi yanyana koyup bi tartın. böyle bir hükümetten böylesine önemli konumlardaki insanlar çok çok çok daha fazla yatırım almalıydı.

        nurullah11 Aralık 2013 / 21:39 Cevapla

        ayrıca söyleyeyim o üniversiteyi her yere kurdular. burhanettin beyin ve karabük halkının çabalarıyla esnafın cabalarıyla bir yerlere geldi. mehmet ceylanın basarısı mı yani o üniversite. he mehmet ceylan değil burhanettin bey olsaydı aday, he ozaman bi dur bu adam da çalışkan adam bu adam da bak üniversiteyi nerelere getirdi der bi düşünürdüm. ama karşımızda kim var.

          nurullah11 Aralık 2013 / 21:41

          vergilinin bile desteği var katkısı var o üniversiteye. akp belediyesinin yapmadığını vergili yaptı o belediye binasını üniversiteye verdi. sonra kalkıyosunuz üniversitenin başarısını mehmet ceylana yüklüyosuz. hadi ordan derler insana

    Ayhan11 Aralık 2013 / 16:14 Cevapla

    O hastaneyi yıkmadan başka bir yere öyle bir hastane yapılsaydı ve yıkılan hastane de tıp fakültesi yapılsaydı kötümü olurdu? 30 dönüme sıkıştırıldı. Rafet Bey onlara 80 dönümlük alan teklif etti. Önce kabul ettiler sonra kıvırdılar niye? Rafet Vergili dedi diye. Bu mu hizmet? İçilebilir sudan bahsediyorsunuz. Mebran sistemi değildi Karabükün arıtması. Rafet bey mebran sistemine çevirttirdi. Ve o arıtmanın parasını da yine Karabük ve Safranbolu belediyeleri ortak ödeyecek. 11 yıldır Karabük İsmetpaşa yolu hala bitirilemedi. Bir 11 yıl daha geçse yine bitirilemiyecek.

    gliserol11 Aralık 2013 / 23:28 Cevapla

    o zaman hanımı, oğlu, kızı bişeyi olabilirsiniz 🙂

    abdullah bey artık yazmıyorsa demekki o sayın Ceylandı!! işin başa düşmesi meselesi herşeyi özetler…..

    :………. THEE END……………

      Zeynel12 Aralık 2013 / 00:56 Cevapla

      Milleti aptal yerine koymaları yokmuuuu. Hasta ediyorlar insanı!!! 1 Nisan günü kim hasta olacak görecekkkkk Ceylan derilerine alışkın olan Sn.Ceylan!!

    abdullah13 Aralık 2013 / 22:08 Cevapla

    Yorumunuzdaki katkı için sizi tebrik ediyorum. Gerçekten bu hizmetleri ve yapılan güzellikleri görmemek için kör olmak bile bahane değil. Bu arada ben de Sayın Ceylan değilim :). İlginç bir durum Sayın Vergili ile ilgili övgü dolu yorumlar yazan arkadaşlar için hiçkimse (biz dahil) bu yorumu yapan kesin Sayın Vergili’dir demiyor. Ama birisi Ak Parti ve Sayın Ceylan lehine bir yorum yazarsa nedense o kişinin kendisi olduğu şeklinde yorum yapılabiliyor. Bu tür yorumlar Ak Parti adayını yalnız bırakma çabası. ama boş çaba.

esentepe gayza11 Aralık 2013 / 12:10 Cevapla

afedersiniz bir şey soracağım. kalkınmada öncelikli iller tespit edilirken sayın ceylan doğmamış mıydı daha? karabük halkı unutmazzzz.

    Ruken Gülse11 Aralık 2013 / 15:18 Cevapla

    Sayın Gayza, bunun sadece karabük için olmadığını biliyorsun, bu bir kanundu ve bunun için ildeki anayii ve katma değerler dikkate alınarak bu kanun planlandı, mvekilleri bu kanuna karabuku dahil etmek için uğraşmadılar mı sanıyorsun, kanun çerçeve olduğu için maalesef karabuk elenmek zorunda kaldı, bak karademire 5-6 yılda kendini yeniledi ve kişi başına düşen gelir de bu yuzden karabukte yukseldi, bunların siyasi yanı yok, bunu boyle bilmeli, boyle düşünmeli, sen mv olsan da değişen birşey olmazdı be arkadaş?

      Ayhan11 Aralık 2013 / 16:10 Cevapla

      Ruken Gülse Trabzon bu iller arasında sıralamada neredeydi ve nereye geldi bilgin varmı? Ya Düzce? Edrafımızdaki illerin teşvikli iller olması Karabüke neler kaybettirdi bilgin varmı. Tahmin bile edemezsin. Tekstil bitti Karabükte. Sadece Gürmen kaldı. Ya 10 yıl önce hangi tekstiller vardı biliyormusun? Git Ticaret odasından öğren. Beceriksizliklerini kanun kapsamında diyerek örtmeye çalışma.

esentepe gayza11 Aralık 2013 / 12:02 Cevapla

rafet vergili bey’in ikinci belediye başkanlığını şimdiden kutlarım. ben kimi gördüysen akpli, chpli, mhpli, saadetli hepsi “rafet başkan, oyumuz ona” diyor. akp teşkilatı şöyleyiz böyleyiz diyorda para musluğunu kesinde göreyim neyle oluyorsunuz.

    nurullah11 Aralık 2013 / 22:05 Cevapla

    biri de ben işte. bir insan düşünün her partiden oy alabiliyor her partiden seçmenlerin sevgisini kazanmış. çalışmadan yatarak mı başarabilmiş bunu. bi düşünmek lazım.

    abdullah13 Aralık 2013 / 22:15 Cevapla

    Benim çevremde geçen seçimde Ak Parti adayına oy verdiği halde bu seçimde Rafet Vergili’ye oy verecek bir kişi bile yok. Üstelik bu seçimde iki dönem milletvekilliği yapmış, dört yıldır Kalkınma Bakanlığı gibi çok önemli bir bakanlığın Bakan Yardımcılığını yapan çok güçlü bir aday var Ak Parti’de.
    Mehmet Ceylan’la Karabük çok güzel bir şehir olacak..

      mehmetali14 Aralık 2013 / 16:21 Cevapla

      ABDULLAH BEY BİRAZCIK GERÇEKCİ OLALIM. SİZİN ÇEVRENİZDEKİ İNSANLAR SİZİN AK PARTİLİ OLDUĞUNUZU BİLDİĞİ İÇİN BEN AK PARTİYE OY VERECEĞİM DERLER. SİZ YARIN ÇIKAR BİR KAÇ KİŞİ VARMIŞ ÇEVREMDE RAFET BEYE OY VERECEK DERSİNİZ. AYNEN ESENTEPEDE YAPILAN KÖPRÜYE UCUBE DEYİP DE SONRA KALKIP KARABUK İÇİN ÇİVİ ÇAKANDAN ALLAH RAZI OLSUN DERSİNİZ. YİNEDE TEŞEKKÜRLER. EVET SABIR HERŞEYİN İLACI.

      Aykut14 Aralık 2013 / 16:45 Cevapla

      Abdullah bey inanın sizinle esentepe de birlikte gezen ekibin içinden bile Rafet Beye oy verecek insanlar var. !!! Tüm samimiyetimle söylüyorum bunu. Yine müfteri ilan edeceksiniz beni ama ne yapalım gerçekler bunlar

        nurullah16 Aralık 2013 / 01:29 Cevapla

        a aaaa. sizi de mi müfteri ilan etti 🙂

SERT11 Aralık 2013 / 02:19 Cevapla

Sayın Rafet VERGİLİ’ye, başkanım sakın ola ne kendi cebinden ne partinin kasasından afişe şuna buna reklam yapma! senin propogandanı yaptığın icraatlar zaten yapıyor, ikinci Belediye Reisliğini şimdiden kutlarım, saygı ve sevgilerimle.

SERT11 Aralık 2013 / 01:56 Cevapla

Biz Karabük Merkezde 12 aileyiz CHP liyiz,oy kullanabilen kişi sayımız 43 ,ancak geçen belediye seçiminde olduğu gibi bu seçimdede Rafet Vergiliye oy atacağız, meclis için ise yine CHP ye oy vereceğiz, saygılarımla.

İLYAS ERBAY11 Aralık 2013 / 01:10 Cevapla

Sn. Ceylan, Karabük için en mega proje; hava kirliliğinin önlenmesidir. Sizin projeleriniz içerisinde bununla ilgili bir çalışma var mı? Mesela Marzinci kapatacak mısınız ? Benim sorumu lütfen ABDULLAH !!! YANITLASIN.

    abdullah13 Aralık 2013 / 22:19 Cevapla

    Hayırdır Sayın Erbay ben niye cevaplıyorum seni, Sayın Ceylan cevaplasa olmaz mı? Şundan emin ol Karabük’te yaşayan ve bütün istatistiki güzellemelere rağmen Karabük’te hala hava kirliliği olduğunu düşünen bir kişi olarak bu sorun benim için de çok ciddi bir sorun. Ve yine eminim Sayın Ceylan’ın bu konuyla ilgili bir projesi mutlaka olacaktır.

Sabri Kartal11 Aralık 2013 / 00:22 Cevapla

Eğer abdullah rumuzuyla yazan kişi mehmet ceylan değilse ben bişey bilmiyorum.

Tüm yorumları okudumda bence bu kesinlikle o. Bu kadar cengaverce, düzgün cümlelerle ve son 10 yılın istatistiklerine detaylara dek vererek yazabilen başka kimse olamaz! Bakın dikkat ettimde bu kişi herkese resmen tek başına cevap yetiştrimeye çalışmış. Yalzız bu arkadaş hükümetin hizmetlerinden bahsederek mehmet ceylan bey şunu yaptı bunu yaptı dememiş. Burası entereasn.Resmen beyanat verir gibi yorum yazılmazki be değerli arkadaş! 🙂

    abdullah13 Aralık 2013 / 22:27 Cevapla

    O halde üzgünüm ama sen hiçbir şey bilmiyorsun. Ama ne yalan söyleyeyim “Bu kadar cengaverce, düzgün cümlelerle ve son 10 yılın istatistiklerine detaylara dek vererek yazabilen başka kimse olamaz! Bakın dikkat ettim de bu kişi herkese resmen tek başına cevap yetiştirmeye çalışmış.” ifadelerin hoşuma gitti. Teşekkür ederim. Ben Türkiye’de ve Karabük’te yaşıyorum bu gerçekleri bilmek için Mehmet Ceylan olmak gerekmiyor. Vatandaş olarak çevremde olup bitenlerden haberdarım. Duyarlıyım ve yapılan hizmetleri görebiliyorum, hangi işin hizmet, hangisinin tribünlere yönelik hareketler olduğunu hissedebiliyorum. Gözlerimi yummuyorum.

      hamit coşkun15 Aralık 2013 / 00:42 Cevapla

      bu bir yerel seçim. Lütfen AkPartinin hükümet olarak yaptıklarını dile getirip Mehmet ceylan tek başına yapmış gibi de göstermeyin. Mehmet Ceyaln adaysa o bu memleket için ne yapmış onu anlatın. Senelerdir her tür göreve gelen biri. Ortaya somut birşey koyun made in M:C olan

nurullah10 Aralık 2013 / 10:45 Cevapla

ayrıca yazdığım şey hakaret olarak algılanmasın. kimseye saygısızlık yapmak istemem. hele milletin vekiline asla. amaç yapılan gösterişe dikkat çekmek. süslü püslü bir dünya projeyle gelirsin bir şey yapmadan gidersin

nurullah10 Aralık 2013 / 09:22 Cevapla

şu üstteki resim bile çok şey anlatıyor aslında insana. sadece gösteriş. ergenlik çağında bir öğrenciye ofiste masa versen ilk yapacağı şeydir elinde kalem, yazı yazıyormuş gibi poz vermek. psikoloji aynı

    Ruken Gülse11 Aralık 2013 / 15:24 Cevapla

    Nurullah bey, eli kalem tutanlar masada görev yapanlar proje üretenlerin kaleminden başka neyi vardır ki, iş adamı gibi, kulağına telefonu mu alsaydı, ve teknolojik yanını öne sürmek için eline tablet, polatın yaptığı gibi android telefon mu alsaydı, zarfa bakıp, mazrufu unutmak, hep böyle mi olacak? Bakan yardımcısı tabii kalem alacak, ya koltuğun arkasına geçip gülümseseydi nasıl olacaktı, o zaman da koltuk sevdalısı demez miydin, anlamadım sizi, nasıl bir fotoğrfa beklerdi, dinlemek isterim, kendine iyi baka kal sağlıcakla

      Karabüklü11 Aralık 2013 / 17:16 Cevapla

      Ruken Gülse maşallah her yere el atmışsınız. Nedir bu Mehmet Ceylan sevdanız!!!!!

        nurullah11 Aralık 2013 / 21:54 Cevapla

        abdullah bey olmasın 🙂 o gitti ruken gülse geldi 🙂

          Karabüklü12 Aralık 2013 / 01:02

          Demekki burayı iyi takip ediyor:) Demekki seçimi kazanamayacağını da anlamış olmalı:) Bence Sn.Ceylanın yapması gereken tek şey var o da fark yememeye çalışmak olmalı. Rafet Bey bu seçimi 32 bin oyla alacak. Not edin bir yere. Bu da %50 nin üzerinde oy demektir. Partili partisiz herkes oy verecek. En çok da Ak Partiden oy kayması yaşanacak sn. Vergili’ye. Sn.Ceylan, Hüseyin Erer beyin aldığı oyları alamayacak….

      Zeynel11 Aralık 2013 / 17:18 Cevapla

      Sayın Ceylan sizi maaşlı eleman olarakmu tuttu buraya kardeş. Abartmışsın yani

      nurullah11 Aralık 2013 / 22:02 Cevapla

      psikoloji dersleri aldım. pazarlama biliyorum. mesaj açık algılayabiliyorum. ne diye insan sahteden imza atıyormus gibi bir görüntü verir ki. vergilinin neden yok böyle bir resmi. onun resmini projelerinin eserlerinin başında poz vermeden doğal haliyle görebilirsiniz ancak 😉 keşke burhanettin bey aday olsaydı da biraz düşünseydik kime verelim diye. ikisi de bir şeyler yapma azmindeki insanlar.

nurullah10 Aralık 2013 / 09:11 Cevapla

Çıkıp ceylanın icraatlerini övüyorsunuz ama ortada icraat yok. somut bir şeyler gösterin bize de neyi övdüğünüzü bilelim. bunların 12 yılda yapamadığını rafet vergili 5 yılda yaptı. ortada eleştirilecek bile olsa bir ürün var en azından. mehmet ceylanın yaptığı bişey de yok ki bakıp eleştirelim 🙂

    abdullah13 Aralık 2013 / 22:46 Cevapla

    Müfteri Nurullah aşağıda matematik dersine giren imamdan bahsetmişsin. Bu sözünde hem imama hem de milli eğitime yapılmış bir iftira olduğundan kesinlikle eminim. Yorumlarını okudum ve sende bu karakteri hissettim. Aksini iddia ediyorsan bana bu imamın hangi okulda derse girdiğini söylersin, yoksa müfteri olduğunu kabul etmiş olursun. Ayrıca imamlara yapılmış bir hakaret içeriyor yorumun, zımnen diyorsun ki imam matematik bilmez. Halbuki benim tanıdığım imam hatip mezunu matematik öğretmeni var. Bir kişi imamlık da yapabilir matematik de öğretebilir. İmamlık matematik bilmeye mani değil. Özür dileyecek misin Nurullah?

      nurullah16 Aralık 2013 / 01:13 Cevapla

      arkadasım içindeyim diyorum şahidim diyorum. bana, söylediklerimi arastırmadan müfteri diyerek sen müfteri oluyorsun. ver mail adresini yazayım. git arastır sonra gel buraya benden özür dile. bak yıl veriyorum. geçen yıl 2 yıllık mezun biri öğretmenlik yaptı. 5 yıl önce cami imamı matematik öğretmenliği yaptı. bu yıl ingilizce öğretmeni matematik anlatıyor. daha doğrusu anlatmıyor. bunları uyduruyorum öyle mi. türkiyede ücretli öğretmenlik sorununu breşikteki bebek biliyor günaydın abdullah beyy

      nurullah16 Aralık 2013 / 01:26 Cevapla

      dünyadan haberin yok gelmiş burda bilgiçlik taslıyosun. yabancı kelime kullanarak yapamazsın bunu. benim kim olduğumu biliyor musun, yazdıklarım ın doğruluk payını arastırdın mı da benim karakter analizimi yapabiliyorsun. bu kadar detay verdiğime göre vardır değil mi bildiğim bir şeyler. zahmet ediver de bi arastırıver. hiç mi korkmuyorsun ben bu adama müfteri dedim ama o kadar ayrıntı veriyo ya söyledikleri doğruysa diye. klavye başından olmuyor bu işler. o müfteri kelimesi için de hakkımı helal etmiyorum. aha yazdım buraya. iftira atmadım gerçekleri yazdım

      nurullah16 Aralık 2013 / 01:44 Cevapla

      bak sana bi ödev vereyim abdullah. yarın bir araştır bakalım karabükte kaç tane ücretli öğretmen var. bunların kaçı önlisans kaçı lisans mezunu. lisans mezunu olanların ne kadarı öğretmenlik mezunu. bak benim bir arkadaşım var mesela azerbaycanda lehçe okudu. geldi burda 800 lira maaşla ilkokul birinci sınıfları okutuyor devlet okulunda. yazık o çocuklara yazık. yarın bakcam ödevini yapmış mısın yapmamış mısın. yoksa koccaman eksi sana

        nurullah17 Aralık 2013 / 15:38 Cevapla

        2 gün oldu hala bitirememiş ödevlerini anlaşılan 🙂 insanları müfteri ilan etmekle kazanılmıyor seçimler.

nusret10 Aralık 2013 / 00:09 Cevapla

Mehmet Ceylan mega projelerle geliyormuş müjde ey karabüküm… sana deniz gelecekmiş…. 12 yıldır yatmışlar kalkınma bakanlığında proje hazırlatıyorlarmış…. karabüklüde yer zaten sorarlar adama bugüne kadar nerdeydiniz ey mehmet ceylan… ama atı alan üsküdarı geçti….. ama son tren 2009 da kalktı ve siz treni kaçırdınız…. bir dahada gelmeyecekmiş zaten şu an tren seferleride yok sadece yük treni geliyor… bence siz pılınızı pırtınızı toplayıp gidebilirsiniz böylesi daha hayırlı karabük için

    Karabüklü10 Aralık 2013 / 00:42 Cevapla

    Sayın Ceylan, Siz Safranbolu Belediye başkanı oldunuz. 2 dönem Milletvekili oldunuz, 1 dönem bakan yardımcısı oldunuz, şimdi Karabük halkının karşısına sizin belediye başkanınız olmak istiyorum diyerek tekrar çıkıyorsunuz. Samimi duygularla birşey sormak istiyorum. Ak Partide size kadar başka kimse yokmu

gerçek karabüklü09 Aralık 2013 / 22:55 Cevapla

Sayın MEHMET CEYLANLA rafet vergiliyi kıyaslama bile yapmak yanlış olur Sayın CEYLAN Karabükün geleceğine kalıcı ve ekonomik boyutu çok yüksek maliyette olan işleri gerçekleştirmiş iyi bir bürokrat ve bu memlekette yüzde 60 oy alan bir partinin mensubu Rafet beyse görsel ve günü kurtaran çoğuda yıkılacak yeniden yapılacak kent meydanı beton yığını gibi işlerle uğraşan tabanı zayıf bir parti mensubu seçim kazanmak şovla olmaz kalıcı icraatla olur onun için sayın CEYLANIN fazla çalışmasına gerek yok karabük halkı akıllıdır

    Aykut10 Aralık 2013 / 12:05 Cevapla

    Kardeş aslında yorumunun içinde farkında olmadan o kadar güzel özetlemişsinki iki adayın farkını.. Birisi partisi zayıf ama kendisi güçlü, diğeri kendisi zayıf ama partisi güçlü. Akp nin adayları Tayyip beyin fotoğraflarıyla poz vermeyi tercih ediyorlar, Rafet bey ise fotoğraf bile vvermiyor. Keşke şöyle bir seçim olsa? Bütün adaylar partisiz bağımsız aday olsa:)) Bu Rafet Vergili, Mehmet Ceylanı 3 e katlamazsa birdaha başkanlık yapmasın derim o zaman. Kimdir yaa Mehmet Ceylan, hangi yaralı parmağı iyi yapmıştır? Bu memlekette kendisine ait projesi emeği olan ne gibi bir eseri vardır? Gösterin?

      gerçek karabüklü11 Aralık 2013 / 22:18 Cevapla

      aykut sen yeşil mahalleyi geçmedinmi sağa bak üniversiteyi gör yenişehirdeki hastaneyi gör suda içmiyon anlaşıldı filyos projesini incele Sayın CEYLAN olmasa bunlar olurmuydu hiçmi tüneli geçmedin yollara bak adam utanır MEHMET CEYLAN bey ne yaptı derken ALLAHın izniyle başkan olacak beton parkı düzeltecek karabük battı çıkamadı gibi projelerden kurtulacak Sayın CEYLAN 5000 kişiyi kapı kapı dolaşıp milletin duygularıyla oynamaz filyos limanını etrafına kurulacak fabrikalarda en az20000 kişiyi iş sahibi yaptırır üç kuruşluk projelerle uğraşmaz büyük insanlar büyük işler içindir küçük insanları kandırmak kolay

        Aykut12 Aralık 2013 / 00:59 Cevapla

        Mehmet Ceylan bile seçimi alacağını bilsin senin kadar yalan söyleyemez:)) battı çıktıyı kapatır toprakla doldurur değilmi. tekrar tren yolunda beklersiniz trafikte. tren geçerken sende trene bakarsın. kent meydanı beton yığını ya betonları söker oraya çimler eker. sende üzerinde gezinir otlarsın. ya yürü kardeş işine allah aşkına. sen belediyeciliğin b sini bilmiyorsun. memleket gezmemiş görmemişsin. yurtdışına çıkta gözün meydanları görsün. çıkma boşver. int.e gir. dünyanın ünlü meydanları diye. çıkan resimlere bak kaç tanesinde otlayan insan görüyorsun!!!

          abdullah13 Aralık 2013 / 22:34

          Pardon sen meydanlarda çok dolanıyorsun anlaşılan biz iş yapmaktan meydanlarda dolanmaya fırsat bulamıyoruz. Bana gittiğin, gördüğün birkaç meydan ismi yazar mısın. İnternetten inceleyeceğim, işten güçten fırsat bulabilirsem bir ara gidip yerinde de incelerim. Yalnız unutma ismini vereceğin meydanlar nüfusu en fazla 150 bin olan şehirlerden olsun.

          Aykut14 Aralık 2013 / 16:21

          Meydanları çok dolaşmamıza gerek yok Abdullah bey, internet denen birşey var. Kafanı çalıştır. Hem niye 150 bin nufuslu yer olsun diyorsunuz. Ne alaka yani. Karabüke 40 dönümlük alana bir meydan yakıştıramıyormusunuz. Nufusu az diye böyle bir meydanı lüksmü buluyorsunuz. Neyi anlatmaya çalışıyorsunuz anlayamadım. Meydan ile parkın arasındaki farkı otlarla örnekleyerek verdim ama çuvallamışsın. Bak internete gir şu meydanları yazabilirsin ben yardımcı olayım sana.
          1- Rusya, Moskova – Kızıl Meydanı
          2- Rusya, Saint Petersburg – Saray Meydanı
          3- Çin, Pekin – Tiananmen Meydanı
          4- ABD, New York – Times Meydanı
          5- İngiltere, Londra – Trafalgar Meydanı
          6- Fransa, Paris – Concorde Meydanı
          7- Fransa, Paris – Aziz Michel Meydanı
          8- Almanya, Berlin – Potsdam Meydanı
          9- Almanya, Berlin – Paris Meydanı
          10-İtalya, Roma – Aziz Peter Meydanı
          11-İtalya, Venedik – San Marco Meydanı
          12-Arjantin, Buenos Aires – Mayo Meydanı
          13-İran, Tahran – Özgürlük Meydanı
          14-Türkiye, İstanbul – Taksim Meydanı
          15-Türkiye, İstanbul – Beyazıt Meydanı
          16-Türkiye, Ankara – Kızılay Meydanı
          17-Türkiye, İzmir – Konak Meydanı
          18-Meksika, Meksiko – Plaza Hidalgo Meydanı
          19-İtalya, Roma – Piazza Navona Meydanı
          20-İtalya, Siena – Piazza del Campo Meydanı
          21-Çek Cumhuriyeti, Londra – Old Town Meydanı

          Bir bu kadar daha yazabilirim. Google a dünyanın ünlü meydanları yazdığınız zaman hepsi çıkıyor. Birşey dikkatimi çekti hiçbirisinde bizim meydan kadar ağaç yok ve ortak özellikleri edrafında ya bir ibadethane alanı olması, ya bir krallık olması ya bir anıt alan olması, yani kültürel bir değerin bulunuyor olması. Haa otlamayı düşünüyorsanız gayzebaşında çok ot varmış!!!

    SERT11 Aralık 2013 / 02:09 Cevapla

    Bak kardeş partiler ile takım tutma konusunda halkımız yıllardır senin gibi aynı yanlışı yapıyor, Rafet Vergili babamın oğlu değil ancak 70 küsur yıllık Karabük şehrinin makus talihini değiştiren bu insana ister inan ister inanma senin akp li yoldaşlarında oy verecek ve en az %60 oy ile Vergili bu seçimi alacak. sana selam olsun.

aziz3709 Aralık 2013 / 21:25 Cevapla

bu mega projeler 12 yıldır neden yapılmadı acaba iktidarda başkaları mı vardı veya 12 yıldır karabüe ne yapıldı. kim ne derse desin vergili karabük ün son 30 yılına damga vurmuştur. çünki belediyenin şu son 4,5 yıldır yaptıklarını çıkarsak karabük 30 yıl önceki karabük tür. he sakın yol,doğalgaz,üniversite felan demeyin bunlar her vilayete yapıldı hoş biz halen 50 km lik yolu bitiremedik 4 yıldır havuz gibi stat gibi malesef gerçek olan bunlar

nurullah09 Aralık 2013 / 16:27 Cevapla

Daha Bismillah demeden Başbakanın ardına gizleniyorsunuz. Bizim iktidarımız bizim iktidarımız. Sen ne yaptın Karabüke. Bana ondan bahset. mega projelermiş. şu ana kadar yaptıkların bundan sonra yapacaklarının habercisi. Sonuç koca bi sıfır. Kendi gözü kesmiyo alttan alttan başbakanın icraatlerini kullanıyo. hasbinallah yaa

esentepe gayza09 Aralık 2013 / 11:16 Cevapla

vekillik yaparken karabük kalkınmada öncelikli iller arasına giremedi.
safranbolu’ya katkısı olmadı.
ulaşım problemi devam ediyor.
kireççi ve cimbek arasında 30 dakika beklerseniz 50 bin nüfuslu bir yerin dolmuşlara mahkum edildiğini anlarsınız. örneğin gelin gözünüzle görün:kireççi durağı bile yok. yağmurda karda açıkta dolmuş bekleyenleri görün. geçmişler karşımıza belediyecilik yaptık. ak belediye falan bırakın bu işleri. temiz su, temiz hava, temiz çevre ??? ne yaptınız? ulaşımda kadir topbaş’ı veya yılmaz büyükerşen’i görmüyor musunuz? lafla, muhafazakarlıkla oy al-git-yat… o kadar ucuz değil artık. rafet bey ve mustafa özata beyler artık ciddi insanlar. en azından takiyye yok.

    murat09 Aralık 2013 / 21:46 Cevapla

    Sahi 50 bin nufuslu koca şehirde toplu taşıma minibüslerle yapılıyor.. toplu taşıma minibüscülerin tekelinde.. bunun suçlusu kim acaba..

Eşref09 Aralık 2013 / 03:49 Cevapla

Tayyibin hakkı Tayyibe!! Onun yaptıklarını kimse sahiplenmesin.

Tahir Yılmaz08 Aralık 2013 / 23:52 Cevapla

Abdullah beyi tebrik ediyorum Mehmet Ceylan beyin kendisi olsa kendisini ancak bu kadar ifade ederdi. Bir vatandaş olarak Mehmet beyle ilgili bu kadar bilgiye sahip olmasından ötürü kendisini tebrik ediyorum.

Bu arada yeni görevleri hayırlı olsun!

Ancak şunu da unutmamak gerekir bugün Rafet Vergili Karabük siyaset arenasında varolabilmişse, bu da başta yıllardır Akparti Karabük siyasetinde egemen olan Mehmet Ceylan bey ile ona yakınlığı tartışılmaz şekilde herkesçe bilinen il teşkilatının icraatlarının ürünüdür. Akpartinin yerel kadrolarının icraatlarının halk tarafından ne şekilde değerlendirildiğini geçen yerel seçimlerde hep beraber gördük. Hatalar olabilir doğru yada yanlış adaylar olabilir ancak bunu sadece Hüseyin Erer’e fatura etmek de en büyük haksızlıktır zira adayı tek başına genel merkez belirlemedi ya da Hüseyin Erer bu partiye uzaydan gelmedi. Lütfen kimse bu konuda kendisini kandırmasın. Körü körüne desteklemek hataları görmemek de başarısızlığı getiren bir etmendir. Bunu bazen biz göremesek de halk görebilmekte. Bunu da unutmayalım…

Kanaatimce bu seçimde herşey ortaya çıkacaktır. Karabüklü kimi istiyorsa kimden memnunsa bunu ortaya koyacaktır. Sonuçta umarım kazanan Karabük olur. Şahıslar gelir geçer ama bu kent bu ülke bizim arkadaşlar. saygılarımla…

    mehmetali09 Aralık 2013 / 01:50 Cevapla

    Tahir bey çok güzel ifade etmişsiniz. 30 Mart akşamı her şey ortaya çıkacak. Madem Mehmet bey Karabuk siyasetine bu kadar vakıf safranboluyu çok iyi biliyor. Safranboluda olan bitenlere neden müdahil değil. Millet tutturmuş 18 . madde neler oluyor bitiyor. Uzun lafın kısası Karabüklü seçmende , safranbolulu seçmende her şeyin farkında inanın öyle yakın ampülleri demekle bu iş olmaz. ilgililere duyurulur.

abdullah siraceddin08 Aralık 2013 / 21:33 Cevapla

Öncelikle Sayın Mehmet Ceylan’ın Karabük Belediye Başkanlığı Adaylığından dolayı kendisini tebrik ediyorum. Kendisinin Karabükümüze çok şeyler katacağına ve Karabük’ü gerçek anlamda kent yapacağına inancım tam. Kendisi yıllarca bu ülke için Karabük için çok şeyler yapmıştır. Ülkemizin her yerinde olduğu gibi Karabük’e de AkParti iktidarına kadar yapılanların tamamından fazlası son 10 yılda Ak Parti iktidarı döneminde yapılmıştır. Akıl, iz’an sahibi hiçbir insan yapılan bu hizmetleri inkar edemez. Duble yollar, okullar, hastaneler, Karabük Üniversitesi, on yıllar boyu tamamlanamayan ve bir türlü hizmete açılamayan Karabük Yenice yolu, Filyos Projesi, Kent Ormanlar, İl Müdürlüklerinin Hizmet Binaları, Demir Yolu İyileştirme Çalışmaları, TOKİ Yatırımları (TOKİ Cevizkent, TOKİ Mavişehir, TOKİ Esentepe Vb., KYK Öğrenci Yurtları, Stadyum, vs. vs. saymakla bitmeyen hizmetler. Daha sayamadığım çok şey olduğunu biliyorum.
Ak Parti iktidarının başından itibaren Belediye Başkanı, Milletvekili ve Bakan Yardımcısı olarak çok önemli görevler üstlenen Sayın Ceylan’ın da bu hizmetlerde katkısı olduğu görmezden gelinemez. Sayın Ceylan’ın esnaf ziyaretini Sayın Mehmet Ali Şahin ve Sayın Osman Kahveci ile birlikte yapmasını eleştirenler şayet Sayın Ceylan bu ziyaretleri tek başına yapsaydı bu sefer de Ceylan Karabük’te yalnız kaldı diyeceklerdi. Hayata eleştirel gözle bakmak isteyen için söz bitmez. Dilin kemiği yok her yana dönüyor işte. Ama aklı selim yanılmaz. Halkımız emaneti gerçek sahibine teslim edecektir. Buna inanıyorum, halkımıza güveniyorum.

    mehmetali09 Aralık 2013 / 02:00 Cevapla

    Neden tek gezmediği konusunu eleştirenleri eleştirmişsiniz. Bence mevcut bölge vekillerimizle gezmesinde fayda var o noktada size katılıyorum. Belki Ankara,ya Meclise gidipde milletvekillerimizi bulamayan karabuklu vatandaşımız kendilerini görme şansı yakalar. Belki Hastane de sevk işi olan, tayin işi olan seçim gezisinde bir dosya verir de belki 30 kişide 1 kişinin işi görülür de Allah razı olsun der. Ben çok vilayetler gezdim bilirim bu işleri normalde bu işlere aracı İl Teşkilatıdır. Ya il Başkanı bu işlerle ilgilenmiyor yada ilgileniyor da milletvekillerine yaptırım gücü yok. Diğer illerde bir telefon etmesi yeter ama bizde Karabukde 9 dereden su geitirirler. Acı ama gerçek…

      abdullah09 Aralık 2013 / 23:30 Cevapla

      Arkadaşım sen çok gerilerde kalmışsın Türkiye artık 80’li 90’lı yılları yaşamıyor. Yıl 2013. Tayinler, sevkler artık senin zannettiğin gibi olmuyor. vatandaş dilediği hastaneye gidip tedavi oluyor. Tayinler, atamalar puanla oluyor. Günaydın!!!

        mehmetali10 Aralık 2013 / 01:49 Cevapla

        Abdullah bey sizin dediğiniz puanlama sistemi Öğretmen tayin atamaların da kullanılır. Ben bilmiyorum diğer memur teyinlerinde puanlama sistemi olduğunu. Sizde biliyorsunuz ya bu işlerin yolunun Ankaradan geçtiğini. 30 Mart akşamı her şey belli olur. Şunu da unutmayınız mevcut belediye başkanımız da tekrar seçildiği zaman da size günaydın. Uyanırsınız ama işte o zaman iş iş den geçmiş olur.

          abdullah10 Aralık 2013 / 22:14

          Anlaşılan senin bir atama işin vardı yaptıramadın Mehmet Ali bey.

          mehmetali11 Aralık 2013 / 00:52

          abdullah bey benim tayin işim yok ancak çevremde tayin işi olan arkadaşlar vardır. hani puanlama sistemi var demiştiniz. demek ki bu işler isteyince oluyor. karabükteki siyasetçilerimiz ve il yönetimi bu konulara yeterince eğilmemektedir. gönül ister ki bu tayin ve atamalarda hiçbir kimseye gerek kalmasın. temennimiz bu yöndedir. karabükteki ak partili siyasetçilerimiz yardımcı olmazken başka bölge milletvekilleri yardımcı olmakta.

    Aykut11 Aralık 2013 / 00:48 Cevapla

    Sayın Ceylan, Pardonnn Sayın Abdullah bey!!! Ak Partinin son 10 yılını özetlerken aynı başbakan gibi kendinizden öncesini hiç yokmuş gibi düşünüyorsunuz. Bu ülkenin 80 senesi sizden önceki yıllar. Ve üstelik 10 yıldır sata sata bitiremediğiniz yüzlerce kamu iktisadi teşükküle bu 80 yıllık süre içinde yapıldı. Hani bir dikili ağacı yok bunların diyorsunuz ya. Evet maalesef bir dikili ağaç kalmadı. Hepsini sattınız!!!!

      abdullah15 Aralık 2013 / 18:39 Cevapla

      Aykut bey çirkinleşmeye gerek yok medeni insanlar gibi görüşlerimizi paylaşsak daha iyi olur. Kamuyu rahatsız eden ve rencide eden bir durum söz konusu olmadıkça kimsenin yapılanları yıkmak gibi bir niyeti olmaz. Olsa olsa yeni ve güzel hizmetler yapmak olacaktır Sayın Ceylan’ın yapacağı. Bu arada size nüfusu 150 bini geçmeyen şehirlerin meydanlarından örnek verebilir misiniz demiştim. Konuyu iyi anlamışsınız (!) siz de nüfusu 3-15 milyon arasında olan şehirlerin meydanlarını örnek olarak yazmışsınız. Zaten ben de sizden bunu bekliyordum. Beni yanıltmadığınız için teşekkür ederim. Sence bu meydanda senede 1-2 defa yapılacak konser vb. etkinlik dışında kim ne yapabilir bana söyler misin. Karabük ölçeğindeki bir ilde bu özellikteki bir meydanı kimler ne amaçla kullanır cevaplayabilir misin? Esentepe köprüsünün işlevini kimse inkar edemez ama bir köprü bu kadar estetikten uzak yapılabilirdi. Belediyenin sayfasındaki resimlere, yahut imkanınız varsa karşısına geçin bakın ve bunu siz de kabul edin lütfen. Şehir meydanı hakeza. Yeni yapılacak Belediye binası hakeza. Karabük şehir içini bu kadar sıkıştırmak. Otopark sorununu çözme imkanı varken bu sorunu daha da büyütmek ???? Bu arada izin verirseniz ben bu sayfadan artık ayrılmak istiyorum. Konuyla ilgili yeni bir haber başlığı açılırsa belki orada yazarım. Son olarak şunu söyleyeyim Sayın Ceylan’ın başkanlığı konusunda hiç tereddüdüm kalmadı. Bir de şunu belirteyim benim kim olduğumu Sayın Ceylan da bilmiyor.

özkarabüklü08 Aralık 2013 / 21:26 Cevapla

Karabükün tek dürüst başkanı sözünün eri karabükün karabüklünün tek lideri RAFET VRRGİLİ BAŞKANIMIZDIR YİNE BAŞKAN OLACAKTIR.

    abdullah08 Aralık 2013 / 21:39 Cevapla

    Yanlış hatırlamıyorsam Sayın Vergili 5000 Karabüklüye iş imkanı sağlayacak bir fabrika kuracağının sözünü vermişti. Sözünün eri olduğuna göre fabrika şu an faaliyette olmalı. Nerede acaba? Yerini bilen var mı? Ayrıca 5000 kişi işe girdiyse Karabük’te işsizlik problemi de kalmamıştır. (!)

      mert09 Aralık 2013 / 18:46 Cevapla

      abdullah bey işsizligi çözmek hükümetin görevi, belediyenin görevi degil. belediye başkanın görevi halka güzel bir şehir yapmak, onu da rafet başkan yapıyor. zaten sizler başbakanın türkiyeye yaptıgı hizmetleri karabüke yapmış glbl göstermeyin. mehmet ceylan bir çivi çakmış mı karabüke insan utanır yaaaa………

        abdullah10 Aralık 2013 / 22:24 Cevapla

        Oh ne güzel işine geldiği gibi konuş. İşine geldiğinde belediyenin işi, işine geldiğinde hükümetin işi. 5000 kişiyi işe alacağım diyen R. Vergili değil miydi? Ben mi verdim bu sözü?

      murat09 Aralık 2013 / 21:49 Cevapla

      istihdam sağlamak iktidarın işi belediye başkanın işi değil..bizzat şahidim 350 kişi istihdam edecek bir tekstil fabrikası karabüke geldi rafet bey bizzat ilgilendi ama karabük teşvikte olmadığı için fabrika tokat ta kuruldu.eğer karabük teşvikte olsaydı 5000 değil 15000 kişi istihdam edilmişti.

      nusret09 Aralık 2013 / 23:52 Cevapla

      Rafet bey 5000 kişiye fabrika yapıp işe alacağını söylemedi yanılmıyorsam… istihtam sağlayacağım dedi yanılmıyorsam… sen önce lafı iyi anla öle yorum yap… rafet vergili karabükün ufkunu açtı ama bazıları hala at gözlüğünü gözünden çıkaramamış… bu güne kadar ak partili belediye başkanları ne yapmışlar ki…. sadece yolsuzluk.. mehmet ceylanın şu karabüke safranboluya gözle görülür ne yamış söylermisiniz.. vekillik yaptı belediye başkanlığı yaptı.. kalkınma bakan yardımcılığı yaptı karabüke ne verdi… 3 tane millet vekili varken karabükü teşvik kapsamına aldıramadılar birde dalga geçer gibi karabükün gelir seviyesi yüksekmiş dediler… herkes zenginde bizim mi haberimiz yok… boş verin bunları.. sözünün eri rafet vergili… eze eze alacak bu seçimi… o mega projelerinin altında ezilip kalırlar zaten.. bu güne kadar nerdeymiş mega projeleri…. bırakın mehmet ceylanı Tayyip Erdoğan gelse çok zor… karabükün tek başkanı var oda sözünün eri Rafet vergili… Allah onu karabükün başından eksik etmesin…

        abdullah10 Aralık 2013 / 22:38 Cevapla

        Nusret bey, 12 yıldır Karabük’te, Safranbolu’da, Yenice’de, Eflani’de, Ovacık’ta, Eskipazar’da ne kadar hizmet yapılmışsa yapılan her hizmette mutlaka Sayın Ceylan’ın bir katkısı vardır öncelikle bunu bilmeniz gerekir. Hizmetlerin neler olduğunu saymaya bile gerek yok bunu 12 yıldır halkımız takdir etmektedir. Sayın Başbakanımız Türkiyemiz için bir şanstır bunu siz de kabul ediyorsunuz. Onun bu ülkeye kazandırdığı hizmetleri saymaktan aciziz. “Hayaldi Gerçek Oldu” sloganı bile yapılanları anlatmaya yetmez zira yapılanların bir çoğu bundan 12 yıl önce hayal bile edilemiyordu. Hatta bugün bile muhalefetin hayal sınırlarının çok fevkinde olduğu için yapılan her işe bir kulp bulma çabası var. Dolayısı ile Sayın Başbakanımız tartışmasız bir lider, Sayın Ceylan da bu tartışmasız liderin Karabük’te beraber yürümek istediği Başkan adayı. O halde neyi tartışıyoruz. Sandıkta aynı istikamette buluşmayı, sandıklar açıldıktan sonraki kutlamalara birlikte katılmayı umuyor, sizi muhabbetle kucaklıyorum kardeşim.

özkarabüklü08 Aralık 2013 / 21:22 Cevapla

Mehmet ceylan millet vekilliginde karabüke ne verdi varsa yoksa safranbolu dışarıda millet karabükün nerede ve il oldugunu bilmiyor ama safranbolutu iyi biliyorlar bu mehmet ceylanın sayesinde olmuştur gitsin safranboludan aday OLSUN onun dönemlerinde karabüke hiç yatırım yapılmadı bakan yardımcısıyken karabük belediyesine kaç kere çıkmış ve rafet başkanın sorunlarını karabükün sorunlarını dinlemiştir.onlar ancak osman baydemiri ziyaret ederler gitsin diyarbakırdan aday olsun

kemal08 Aralık 2013 / 20:37 Cevapla

filyos devlet projesi tamam DOĞALGAZ belediye projesi öylemi

    abdullah08 Aralık 2013 / 23:07 Cevapla

    Artık herkes şunu kabul ediyor Ak Parti iktidarında devlet görevini yapmaya başladı. Ondan önceki hükümetler sadece hükümetti, devlet olamamışlardı. Hükümetler sadece yandaşlarına hizmet ediyorlardı. Ak Parti hükümeti Devlet olduğu için hizmetini bütün vatandaşlara yöneltti. Herkes hizmet almaya başladı. Bu anlamda Filyos Liman Projesi Devlet Projesidir katılıyorum. Keşke daha önceki yıllarda da bir devletimiz olsaymış, kimbilir Türkiye şimdi nerelerde olurdu. Kilyos Liman Projesinde katkısı olan Kalkınma Bakan Yardımcısı ve Karabük Belediye Başkan Adayı sayın Mehmet Ceylan’a ve katkısı olan bütün Devlet Adamlarımıza teşekkürler.

    mehmetali09 Aralık 2013 / 02:30 Cevapla

    E Hadi o zaman safranbolunun kenar mahallesinede doğal gaz gelsin. Öyle ya Safranbolu ak partide hadi desin kar gaza. Kar Gaz talep yok diyemez talep var. Demek ki doğal gazı getirmekle olmuyor. Yerelde takip gerekiyor. Birilerinin kapısının önüne kadar doğal-gaz hattı çekip de bırakmak olmaz…

      abdullah09 Aralık 2013 / 23:36 Cevapla

      Olur kardeşim. Ağzıyla kuş da tutsun. Hatta Sayın Vergili’nin Esentepe’den Şirinevler’e yaptığı şehrin silüetini yerle bir eden ucube köprünün yanına bir ip gerelim üstünden geçebilirse o zaman başkan yapalım. Siz var ya siz yamansınız gerçekten (!) Güneşi balçıkla sıvayacağınızı mı sanıyorsunuz?

        mehmetali11 Aralık 2013 / 01:57 Cevapla

        Abdullah bey inanın ki sezarın hakkı sezara. Siz ucube Köprü dedikten sonra hiç üşenmeden yeni yapılan köprüye gittim bizzat yerinde gördüm. Bölgede ki esnaf arkadaşlarla sohbet etme imkanım oldu. Fiziki olarak belki uygun olmayabilir. Ancak fikir olarak süper diyorlar. Günde 3 defa hastaneye giden insanı bir düşünün kimse ucube olup olmadığına bakmıyor. Aksine hayır duasını alıyorlar. Siz ucube diyeceğinize yapandan allah razı olsun. Biz geldiğimiz zaman daha Mimari açıdan yakışanı Esentepe Mahallemize kazandıracağız deseniz daha iyi olmaz mı.

        Erol11 Aralık 2013 / 11:55 Cevapla

        Yıllardır iktidardasınız, 5 yıl belediye Ak Partideydi. Ucube olmayanı niye yapmadınız niyeee. Kendiniz yapmayın, başkası yapıncada ucube. Başbakan bu sözlerinizi duysa kovalar sizi.

        Aykut14 Aralık 2013 / 16:43 Cevapla

        Siz ucube deyin, siz beğenmeyin, siz hoşlanmayın, hatta %1 ihtimal bile değil ama belediyeyi kazanırsanız o köprüyü yıkınnn. Bakın esentepe halkı sizi ne hale koyuyor. Tabi sizin altınızda ak plakalı siyah araçlar. şöförler. gezin beyler gezin gezebildiğiniz kadar. esentepedeki yaşar amcam, nuri dayım, emine teyzem, fatma ninem yarın o yaptığınız hastaneye giderken o köprüden geçecekler.. Ve Rafet Vergili’ye Allah razı olsun diyecekler. Sizi rahatsız eden bu mudur.?? Beğenmediğiniz o asansör kule, yürüyen merdivenleri hadi bundan sonra gelebilecek belediye başkanları kaldırmaya kalkışsın bakalım neler oluyor bu memlekette bir görün? Tükürükle boğar adamı bu Karabük halkı…

selim08 Aralık 2013 / 20:08 Cevapla

AK PARTİLİ’YE…AK PARTİLİYİM diyorsun sonrada eleştiriyorsun niçin kendi gezmiyor diye madem ak partilisin böyle eleştireceğine seninde yanında olman gerekmezmi!!! ak partili olarak tulumunu erken çıkartmışşsın bence ak partiliyim diye adını yazma bence başlığına malum övdüğün başlığı yaz daha iyi olur bence…

    Bir Ak Partili09 Aralık 2013 / 19:29 Cevapla

    KARDEŞİM BİZİM TARAFIMIZ BELLİ BİZ ÇALIŞANDAN YANAYIZ CAHIL BIR İNSAN DEĞİLİMKİ KÖRÜ KÖRÜNE HERŞEYE TAMAM DİYEYİM DÜŞÜNÜYORUZ GÖRÜYORUZ HİZMET VEREN OLSUNDA ÇALIŞAN OLSUNDA KAZANAN KARABUK OLSUN DİYORUZ SN CEYLANIN KARABUK İÇİN HATALI BİR SEÇİM OLDUĞU ORTADA AK PARTİLİLERİ HEYACANLANDIRMADI SN CEYLANIN ADAYLIĞI HEM BU YEREL SEÇİM GENEL SEÇİM DEĞİLKİ AK PARTILI OLARAK AK PARTİNİN ALDIĞI HER KARAR DOĞRU DİYEYİM AK PARTIDE PARTİ İÇİ MUHALEFETE DAYANAMAYAN GRUPTANSINIZ ANLAŞILAN NEYSE HERSEYİN HAYIRLISI

MAKBULE ASAR08 Aralık 2013 / 17:45 Cevapla

bir ak partili kardeşim size. katılıyorum. adayın yanlız gezememesi manidar. halkla ilişkileri iyi olan halkın içinde olan biri tek başına ortalığı yıkıp geçmesi lazım, kendine güvenir her yerdede kapılarda karşılanır. Mehmet beye karşı halkın bakışı aşikar durumda bunu bilmeyen yalan söyler bundan yanlız gezdirmiyorlar da anlayamadığım şu madem bunun farkındalar neden aday yaptılar? işleri çok zor görünüyor hayırlısı neyse o olsun.

arslan kenan08 Aralık 2013 / 16:42 Cevapla

Bu zzamana kaddar neden mega projeler yapmadınız sayın Ceylan? aday oluyorsun projeler hazır değil başakalarına alel acele hazırlattırıyorsun memelekete yabancı olmak böyle birşey herhaşde. ama artık kimse yemiyor. kırdığın kalpleri sarmaya vaktin de ömrğn de yetmez. halkı daha fazla salak yerine koymayın inandırıclık kalmadı

Bir Ak Partili08 Aralık 2013 / 10:04 Cevapla

SN MEHMET CEYLAN GEZİLERE BASLAMIŞ HAYIRLI OLSUN, LAKIN ANLAMADIM 2 DÖNEM MILLETVEKILLIK YAPMIŞ KOSKOCA BAKAN YARDIMCISI NIÇIN KENDI GEZMIYOR HEM KENDINI TANITMASINA NE GEREK VAR KARABUKLU ZATEN BILIYOR SN CEYLANI KOSKOCA MECLIS BASKANINI YANINDA NE DOLAŞTIIYOR ANLABILMIŞ DEĞİLİM HEM ZATEN AK PARTININ BASKA ILLLERE YAPTIĞI HASTANE KAPALI SPOR SALONLARI YÜZME HAVUZLARI VE UNİVERSTİLERİNDEN SONRA KARABUKE HİÇ BAKILMADIĞI ORTAYA ÇIKIYOR KARABUKUN SAHIBI YOKTUR. BIR AK PARTILI OLARAK GÖRUYORUMKI TULUM ÇIKARRTTIK AMA RAFET VERGİLİ KADAR OLAMADILAR

selami08 Aralık 2013 / 00:53 Cevapla

sayın ceylan ii insan olabilir ama bir vatandaş ona ulaşamaz.koruma ordusu koyar önüne çin seddi gibi ama vergili hep halkın içinde istediğin zaman ulaşabilirsin

arslan kenan07 Aralık 2013 / 00:10 Cevapla

ya baştan beridir adayları takip ediyorun birşey mi oldu da birden mehmet ceylan lehine yazılar çıkmaya başşadı. hayır anlam veremiyorum ya birden birileri sanal mdyada mehkemt ceylanı övme görevi üstlendi ya da karavbükte tuhf şeyler oluyor daha önceki tarihlere bakıb sayınceylanı öven kaç yazı vardmış bakın her halde o tairhlerde mehmet ceylanı sebenler tatile gitmişlerdi ya da birden sevenleri çoğaldı 😀

fırtına06 Aralık 2013 / 23:07 Cevapla

Millet vekili iken ne yaptın ki belediye başkanı olursan ne yapacaksın Rafet VERGİLİ varken hayallere kapılma derim kazanamassın

    abdullah08 Aralık 2013 / 22:45 Cevapla

    Sayın Mehmet Ceylan’ın Milletvekili ve Kalkınma Bakanlığı Bakan Yardımcısı olarak görev yaptığı dönemlerde Karabük’e yapılan sadece eğitim yatırımlarını sayabilecek olan var mı? Hatasız sayanı burada tebrik edeceğim 🙂 Üzgünüm ama sayamazsınız. Neden mi çünkü çok fazla. Bu hizmetlerin sayısı kadar sayıyı sayabileceğinizi sanmıyorum.

      mehmetali09 Aralık 2013 / 01:35 Cevapla

      tam olarak anlayamadım. eğer üniversiteden bahsediyorsanız sevgili rektörümüzü bu arada rencide etmeyelim. sanki tek başına üniversiteyi mehmet beyin yardımlarımı ayakta tutuyor. bizler demokrat insanlarız. eğer varsa eğitimdeki yatırımları yazın bizde bilelim…

      nurullah09 Aralık 2013 / 16:39 Cevapla

      allah aşkına eğitim için ne yatırımı yapmış bi söyler misin. karabükün merkezinde bir okulda kadrolu 3 tane öğretmen var biliyor musunuz. çocukların öğretmeni yok. başkente 2 buçuk saat uzaklıktaki biil merkezinden bahsediyoruz. çıkıp mehmet ceylanın eğitime yaptığı katkılar diyorsunuz. ne katkısı yapmış. bana başbakanın icraatlerini deil mehmet ceylanın icraatlerini anlatın. tokiymiş demir yoluymuş çift yolmuş bunlar türkiyenin her yerine yapıldı.mehmet ceylanın başarısı olarak sunmayın önümüze

        Gülşah09 Aralık 2013 / 19:44 Cevapla

        Kesinlikle katılıyorum. Sanki Mehmet bey olmasa yol, hastane, üniversite yapılmayacaktı. Bu hizmetler fizandaki yerlere de yapıldı. Bu konuda Allah emeği geçenlerden razı olsun. Peki neden kimse her ile yapıldığı halde Ankaranın dibindeki Karabüke hala gelmeyen hizmetleri sormuyor? önce bunları anlatın. Mehmet bey için ne değişecek belediye başkanı olsa? Gelmediği görev yok yapmadığı OMEGA işleri şimdi mi yapavcak? Ama bunlar sorulmaz konuşulmaz neden çünkü aday Mehmet bey daha önce milletvekikli, belediye başkanı ve bakan yardımcısıydı. Bu hörevlerde bunları yapmak mükün olmadı da bu yüzden belediyeye aday oldu değil mi?

          nurullah10 Aralık 2013 / 09:13

          kesinlikle

        abdullah10 Aralık 2013 / 22:51 Cevapla

        Nurullah bey Karabük Merkez’de kadrolu 3 öğretmeni olan okulu öğrenebilir miyim. Aslında soru bu da değil. Karabük Merkez’de öğretmensiz geçen ders var mı? Nerede? cevabını alabilirsem bizzat bu işi araştırmak istiyorum. Zira belki siz duymamışsınızdır Karabük son 10 yıldır merkezi sınavlarda Türkiye genelinde hep ilk 3’ün içinde olmuş. Hatta 2. lik seviyesine kadar çıkmıştır. Bu başarı öğretmensiz nasıl elde ediliyor dersin? Eğitime ne yatırım yapılmış derseniz Karabük’te yaşayan herkes bunu gözleriyle görüyordur. Neredeyse bütün okullar yeniden yapıldı. Sıfırdan yapılan birçok okul binası var. Saymamı istersen araştırır sana bunların listesini de bulabilirim. Ama çok olduğundan eminim. Şunu biliyorum ANASOLME hükümeti döneminde Şirinevler ilköğretim okulunun bahçesine okula benzemeyen bir baraka yapılmıştı da zamanın milletvekillerinin katılımıyla büyük törenlerle açılış yapılmıştı. Bu dönemde Karabük merkeze yapılan başka da eğitim yatırımı ben hatırlamıyorum. neyse konu uzun anlayan anlamıştır.

          nurullah11 Aralık 2013 / 21:52

          abdullah bey. siz ta 12-13 yıl öncesinden bahsediyorsunuz. o zaman ben de o dönemden 12-13 yıl öncesiyle kıyaslarım. mantıklı mı bu. tabi ki okadar yılda gelişme olacak. anlamak istemediğiniz şu. ewet hükümet başarılı ya da başarısız eğitim için bir şeyler yapıyor. ama her ilde yapıyor. bunu mehmet ceylan yapmış gibi gösteremezsiniz. karabüke yapılan başka illere de yapıldı. mehmet ceylanla ne alakası var. o okulu da buradan yazmak istemiyorum. mail adresinizi yazarsanız oraya atayım. ingilizce öğretmeni matematik derslerine giriyor. daha önce de cami imamı gelip matematik derslerine girmişti. diğer dersler de cabası.. konumunuzu bilmiyorum ama belki çocuklara bir ilaç olur. kısmet.

          nurullah12 Aralık 2013 / 01:12

          ayrıca öğretmensiz geçen der olmaz tabi. ne de olsa ücretli(amele) öğretmenler var. sen tutup cami imamını matematik dersine sokuyosun sonra diyorsun ki öğretmensiz okulumuz yok. sen tutup 2 yıllık üniversite mezununu ücretli öğretmen olarak okula görevlendiriyorsun sonra öğretmensiz geçen ders yok diyorsun. Yaşadım Şahidim. Biliyorum. Konumuz bu değildi ama madem geldik buraya, belirteyim dedim.

      Aykut09 Aralık 2013 / 19:55 Cevapla

      Sağlık ücretsizmi? Gidin bakalım Medikar a sağlık ücretlimi değilmi bir görün? Muayene 50 tl. bir gece yat bakalım hastanede 95 tl. paran varsa muayene olursun yoksa zor olursun. Eğitime gelince, çocuklar okullarda pislikten hasta oluyorlar. Neymiş temizlik parasıymış birinci sömestr için 30 ikinci sömestr için 30 olmak üzere 60 tl para isteniyor. bu okulda 500 öğrenci var. 30 bin lira parayla temizlik yaptıracaklar-mışş. Yahu nasıl bir eğitim bu nasıl bir milli eğitim?

Aykut06 Aralık 2013 / 21:17 Cevapla

Karabük’teki tabur Safranbolu’ya Alay olarak ne zaman kimin döneminde gitti. Sayın Ceylan, sen Karabük’ün değil, Safranbolu’nun milletvekiliydin,bakan yardımcısıydın. Sen kendini hiçbir zaman Karabük’lü gibi hissetmedin. Hadi git Safranbolu’dan aday ol aradan oy iste…Karabük’ün üç beş asker sayısı vardı esnafın yararlandığı onu da Safranbolu’ya kaydırdın.

    abdullah08 Aralık 2013 / 22:49 Cevapla

    Yani bu yorumu yapan kişi diyor ki tabur tabur olarak Karabük’te kalsaydı. Tabur Alay olmasaydı. Mehmetçik Kardemir’in isi ve pası altında eğitim yapsaydı, zehirlenseydi. Peki bu yorumu yapan kişi kendi oğlunun Karabük’teki Taburda askerliğini yapmasını ister miydi? Ben asla istemezdim. Ben bilmiyorum ama şayet Sayın Ceylan’ın eğitim taburunun Karabük’ten Safranbolu’daki şimdiki yerine taşınmasında katkısı varsa yapılacak şey ona teşekkür etmektir. Teşekkürler Sayın Ceylan.

      Aykut09 Aralık 2013 / 01:22 Cevapla

      Tabur oraya Ceylan milletvekiliyken gitti. Peki taburun olduğu yere ne geldi? Belediyenin şantiyeleri. Kim getirdi, Hüseyin Erer in belediye başkanlığı döneminde akppp.. siz kendinize toz kondurmayın. asker ana baba evladı da işçi onun bunun çocuğumu? kardemir madem zehir saçıyor nerede bu hükümet? nerede bu çevre müdürlüğü? Marzinc için kıyameti kopartan Osman Kahveci neredeeeee. Sallıyorsun Abdullah efendiii

    abdullah08 Aralık 2013 / 22:59 Cevapla

    Bir de bu Karabük Safranbolu rekabetini bir türlü anlayamadım. Büyük bir ihtimalle bu yorumu yapan kişi Safranbolu’da oturuyordur. Kardeşim Karabük Belediye Başkanı da Safranbolu’da ikamet ediyor. Japon Turistler Karabük’e geldiklerinde Safranbolu’yu geziyor ve orada konaklıyorlar. Bir yakınınız Karabük’e ziyarete geldiğinde göğsünüzü gere gere bizim Safranbolu’muz var deyip gezdirmeye götürüyorsunuz. Safranbolu’yu anlata anlata bitiremiyorsunuz. Karabük’ten başka bir ile giderken yanınızda Safranbolu Lokumunu ve Safranbolu maket evini hediye olarak götürüyorsunuz. Ama birisi Safranbolu adına bir hizmet yaparsa onu kıskanıyorsunuz. Safranbolu Karabük’ün bir ilçesi kardeşim. Şaşırmayın. Safranbolumuza ne yapsak azdır. Gerçi ecdadımız zaten yapmış yapacağını bize düşen ona sahip çıkmak zarar vermemek, zarar verilmesine izin vermemek. Sayın Ceylan da Safranbolu için taş taş üstüne koymuşsa ona teşekkür ederiz. Bu hizmet Karabük’e yapılmış bir hizmet demektir. Ayrıca geçmişte Safranbolu’ya hizmet ettiyse bugün orada kazandığı tecrübelerle Karabük’e daha iyi hizmet edeceğinin de bir göstergesidir.

      Aykut09 Aralık 2013 / 01:24 Cevapla

      E bizde onu dedik işte. Yine safranbolu ya hizmet etmeye devam etsin. gitsin safranboludan aday olsun. Nejdet başkanı nasıl olsa çizeceksiniz. Mehmet Ceylanı aday yapın safranboluya kaldığı yerden hizmete devam etsin!!! Biz başkanımızdan memnunuz..

mert06 Aralık 2013 / 18:19 Cevapla

mehmet ceylanın ne projesi olacakki millet vekili ilen yaptıgı projelerini gördük sen proje oluşturamazsın RAFET BEY karabük için gerekli projeleri yapıyor zaten sen KARABÜKE DENİZMİ DETİRECEN hahahahahaha

arşivci muratbey06 Aralık 2013 / 16:27 Cevapla

Rabbim bu hizmet aşkı yolunda yar ve yardımcınız olsun inşallah bakanım..Karabük sizinle çok şey kazanacak..

    mehmetali06 Aralık 2013 / 16:58 Cevapla

    Sağlığıda yerinde olsa inanın ilimizi büyükşehir yapma yolunda emin adımlarla giderdi. Birazda vatandaşın sıkıntıları ile hemhal olabilse. Ama zor kardeşim. Vatandaş vergili diyor başka bir şey demiyor

ahmet783706 Aralık 2013 / 15:19 Cevapla

5 yıl milletvekilliği 4 yıllık bakan yardımcılığı döneminde Karabük de vermiş olduğunuz hizmetleriniz inanın unutulması mümkün olmayan projeler. karabük de ağırlamış olduğunuz misafirlerinize yapmış olduğunuz izzet ve ikramlardan da anlaşılacağı üzere mega projeleriniz de aynısı olsa gerek. sofranızda bir kuş sütü eksikti.
inşallah Karabük halkı vekilliğiniz boyunca verdiğiniz hizmetleri de gözönüne alarak değerlendirecek ve gereken cevabı vereceğini düşünüyorum.
1- Bakan Yardımcılığı esnasında Karabük Belediyesini kaç kere ziyaret ettiniz
2- Bakan Yardımcısı olarak. Karabük e Kalkınma Bakanlığı Bakan Yardımcılığı döneminde yaptığınız 1 eser söyleyebilirmisiniz.
3- Safranbolu ya geldikden sonra Karabük içinden geçmeden başka bir geçiş yerimi var neden Karabük 2. Planda

    arşivci muratbey06 Aralık 2013 / 16:24 Cevapla

    Son derece efendi,mütevazi bir kişilik.Sayın Ceylan’a başkanlığı hayırlı uğurlu ve mubarek olsun inş.Karabük hak ettiği değeri,hizmeti Sayın Ceylan’la bulacak allahın izniyle..

    mert06 Aralık 2013 / 18:23 Cevapla

    ahmet bey bunlar karabük belediyesini ziyaret etmezler bunlar sadece DİYARBAKIR belediyesini ziyaret ederler birde utanmadan karabük belediyesine talip olurlar ama karabük halkı bunları unutmaz gereken cevabı sandıkta verir

      abdullah10 Aralık 2013 / 22:59 Cevapla

      Bugüne kadar gelen iktidarlar Diyarbakır Belediyesini, doğu ve güneydoğu anadoluyu ziyaret etmediği için 30 bin insanımızı kaybettik. 8 bin şehit verdik. Hükümetin başlatmış olduğu çözüm süreci ile birlikte terör haberleri duyulmaz, şehit haberleri gelmez oldu. Bundan kim veya kimler rahatsız oluyor acaba?

        Aykut11 Aralık 2013 / 01:27 Cevapla

        Ben rahatsız oluyorum sayın ceylan. Çokkk rahatsızımmm. Bu şehit cenazeleri gelmiyorsa neyin karşılığında gelmiyor bunu merak ediyorum. Bunlar açıklanmadığı için çokkkk rahatsızım. Sizin mantığınızla gitseydik biz Çanakkale’de de 250 bin vatan evladını şehit diye toprağın kara bağrına vermezdik. 15-16 yaşındaki lise çocuklarımızı aydınlarımızı, doktorlarımızı, mühendislerimizi şehit verip bir devirde tüm gençliğimizi yok etmezdik. Şükürler olsun ki siz ve sizin zihniyetinizdeki kişiler o gün iktidarda değildi. O gün yetkili değildi. O gün söz sahibi değildi. Sizin gibi olanlara karşı başkaldırıyla M.Kemal Samsuna çıktı. Şivan perver denen kanun kaçağını diyarbakıra getirip ibrahim tatlıses denen şarlatan ile düet yaptırırken ağlamakmı bu ülke sevdalılığı? Yazıklar olsun. Apoyu ülkeye getiren paşayı cezaevinde çürüt, apo ya bayan gönder birlikte olsun diye.. Gerçekten partinizin ismi gibi çokkk adaletlisiniz!!!!

          abdullah13 Aralık 2013 / 22:56

          Demagoji yapma Aykut, Çanakkale’de şehit olanlar bizim de dedelerimizdi. Laf olsun diye söylemiyorum gerçekten şehit var ailemden. Ama olamayabilirdi de. Şayet olmasaydı da bu benim Çanakkale ruhunu hissetmediğim ve yaşamadığım anlamına gelmez. Hatta iddiam o ki asıl benim düşüncelerim Çanakkale ruhunu yansıtıyor. Şivan Perver’in dedesiyle benim dedem, yani Türk, Kürt, Çerkez, Zaza, Arnavut, Boşnak, Arap, Laz, Gürcü vs. hepsi omuz omuzaydı Çanakkale’de ve hepsi aynı duygularla aynı ideal için savaşmıştı. İnanıyorum ki senin deden de ben kürtlerle aynı cephede savaşmam deyip düşman safına geçmemiştir.

          Aykut14 Aralık 2013 / 16:26

          Abdullah, işinize gelmeyince demogoji, Şivan perverin dedesiyle benim dedem birlikte savaşamazdı merak etme. Adamların zihniyeti belli beee. 29 tane isyan olmuş o bölgede. Bunlar (kürtleri tenzii ederim) kürt isyanları adı altında olmuştur. Birçoğu ermeni ve yahudi devşirmesi ve kenidne kürt kimliğini yakıştrmış olan kişiler tarafından yapılmıştır. Bugün barzani nin ne olduğunu hala bilmiyorsanız vahhh sizlereki vahhh. Şivan perverin her tarafı kürt olsa ne olur beee. hala poliste yakalama kararı olan birisini başbakan diyarbakırda ağırladı. bu kanınıza dokunmuyormu sizin?

Karabük Fatihi06 Aralık 2013 / 14:23 Cevapla

Sayın Ceylan; benim yorumlarımı okumuş olacak ki, projelerinin olduğunu söylüyor. Lakin; yine benim dediğim gibi zaten yapılması gereken görevleri proje olarak sıralamaya başlamış. Bırak asli görevleri saymayı, sen görevinin dışında hangi mega projeleri yapacaksın ondan bahset. Kurumlara yaptırıyormuş, 🙂 güldürme insanları kendine. İki dönem Karabük milletvekilliği zamanında niye projeleri yaptırmadınız kardeşim diye sorarlar insana. Adayların hepsine sesleniyorum buradan; sakın takiye yapmayın. Sürecin sonunda başaramadığınız her iş için halk sizi asla affetmez. Kaldıramayacağınız yükün altına girmeyin. Oy kaygısı ile siyaset yapmayın. Hizmet aşkı ile gelin. “Bizi kandıran bizden değildir” buyuruyor alemlerin Efendisi (S.A.V). Aksi halde şefatinden mahrum olursunuz. Tabiki bu sizin için ne kadar önemli bilemem! Oy ve makam kaygısı ile hiç kimseyi kandırmaya çalışmayın. Keşke Karabüklü bu konuda sizi kantara koyup sonucunu görüp karar verse amma…..

muhammet06 Aralık 2013 / 14:15 Cevapla

neyin projelerinden bahsediyosunuz, milletvekilliği döneminizde karabüke ne verdinizki şimdi durmuş mega projeden bahsediyosunuz, karabüklü uyandı artık, bizleri uyuttuğunuz yetti artık, önceki dönem akp ye oy verdiğime bin pişmanım, akp karabükte şoka uğrayacak bu seçimde göreceksiniz, tepki oylarının hangi partiye gittiğinide göreceksiniz, akp zihniyeti temayülü bilehiçe saymıştır, ömer efendi hala o koltukta oturyo ya kardeşim akp merkezi sizi diskalifiye etmiştir, sadece sizimi akp karabük seçmenini de hiçe saymıştır, benim dediğim şahıs aday olacak demiştir. ama göreceksiniz ki hevesiniz kursağınızda kalacak….

    mehmetali06 Aralık 2013 / 17:38 Cevapla

    En kalbi duygularımızla katılıyoruz…

    fırtına06 Aralık 2013 / 23:12 Cevapla

    çok güzel bahsetmişsiniz temayül yoklamalarında Özcan BÜYÜKGENÇ adlı aday birinci gelmiş halkda Özcan BÜYÜKGENÇ’i istemiş ancak alakası olmayan adamı seçmişler inşallah kazanamaz Rafet VERGİLİ Kazanır kalbimiz onunla

aziz3706 Aralık 2013 / 11:45 Cevapla

BIRAKIN KARDEŞİM TİYATROYU NE MEGA PROJESİ DEVLET ELİYLE BİTECEK PROJELERMİŞ NEDEN O ZAMAN DEVLET 7 YILDIR HAVUZU 4 YILDIR 4 TANE TİRİBÜNÜ BİTİREMEDİ DEVLET YOKMU ARKASINDA

berk06 Aralık 2013 / 09:09 Cevapla

tabi 30 bin öğrenciden üç beş esnaf ve ev sahipleri memnun

eski çarşı 7806 Aralık 2013 / 09:00 Cevapla

etme memet yemezler güldürme bizi…

murat05 Aralık 2013 / 23:41 Cevapla

evet anladım şimdi. şimdiye kadar yapamadıkları mega puroje dedikleri galiba dağdaki pkklıları, suriyeliler gibi karabüke dolduracak anlaşılan. başkan olursa AMA BÜYÜK BAŞKAN RAFET BEY VARKEN, CEYLANA HAVA HALIR ONU DA ALABİLİRSE.

    abdullah08 Aralık 2013 / 22:16 Cevapla

    Murat bana büyük başkan Vergili’nin büyük projelerinden bahseder misin neymiş onlar?
    1 Minibüs durağı, 2 asansör, 1 yürüyen merdiven, 1 Şehir Meydanı, 0,5 Kütüphane, Sosyal Yaşam Merkezleri, Parklar, 1 Köprü, 1 Üstgeçit, başka ne vardı. Hatırlayamadıklarımı sen söyle. Şimdi benim hatırladıklarım ve senin hatırlattıklarını üst üste koy ve sadece Yenişehir ve Şirinevlere Ak Parti iktidarınca yapılan 1 stadyum ve 1 hastane yatırımını düşün ve bir maliyet hesabı yap, gören de zanneder ki iktidar Karabük’e hiçbirşey yapmadı. Bütün hizmeti Sayın Vergili getirdi. Sayın Vergili, çok güzel makyaj yapıyor bu doğru. makyaj silinince ne olacak peki.
    Bana sorarsan kent meydanı adı altında yapılan ihanetten başka bir şey değil. Kocaman bir beton yığını, çevresine üç beş ağaç dikmekle meydan yeşillenmez. Minibüs durağı projesini kim yaptıysa şehrin dokusuyla asla uyuşmayan bir ucube, battı çıktı denilen şey trafik yoğunluğunu rahatlatacakken daha da artırdı, yapılan asansör ve yürüyen merdivenlerin tamamının 10 katı sadece yapılmakta olan bir tek hastanenin içinde vardır. Bunları söylerken bu hizmetleri hiçe saydığımı düşünmeyin Şüphesiz bunlar da hizmettir. Vurgulamak istediğim Vergili büyütülürken hükümet icraatlarının görmezden gelinmesidir. Diyeceksiniz ki neden Vergiliyi Hükümetle karşılaştırıyorsun? Haklısınız ama bu karşılaştırma bana ait değil kamuoyuna ait ben sadece buna cevap veriyorum. Kamuoyunda öyle bir algı oluşturuluyor ki Vergili devletten çok hizmet ediyor. Bu tamamen yanlış bunu vurgulamak istedim. Vergili dönemini Ak Parti belediyesi dönemiyle karşılaştırmamı isterseniz. Bir tek TOKİ Cevizkent gecekondu önlem projesi, TOKİ Bahaddin Gazi Öğrenci yurdu projesi, Belediye Hizmet binasını şehir merkezinin dışına taşıyarak şehri yeşil mahalle istikametine büyütme, şehir merkezini iki caddeye mahkum olmaktan kurtarma projesi, bir takım odaklarca gerçekleştirmesine izin verilmeyen yayalaştırma projesi, şehir meydanı projesi, kent orman projesi vs. vs. maliyet hesabı yaparsanız şahsen takdir ettiğim bir başkan olmasa da Hüseyin Erer döneminde yapılanlar bile maliyet olarak bu dönemde yapılanlardan kesinlikle fazladır.

      mehmetali09 Aralık 2013 / 01:23 Cevapla

      abdullah bey gayet güzel analiz etmektesiniz ancak yapılan ak parti icraatları toplam 12 sene zaman zarfında yapılan icraatlardır.ayrıca diğer bölge illerine baktığınızda karabükümüzün diğer illerden ne kadar geride olduğunu acı bir gerçek olarak anlamaktayız.örnek vermek gerekirse karabükte yıllardır bitirilemeyen havuz safranboluda devlet hastanesi ek binası vs…

        abdullah09 Aralık 2013 / 23:47 Cevapla

        Önceki iktidarlar döneminde bir dönemde 2 yatırım temeli atılır ikisi de tamamlanamazdı yıllarca sürünür giderdi. Şimdi Ak Parti döneminde her bir ilde aynı anda 10’larca yatırımın temeli atılıyor, bir yasama döneminde irili ufaklı 50-60 yatırım gerçekleşiyor herbir ilimizde. Tabii ki ihale yasalarındaki bir takım açık kapılardan faydalanmaya çalışan eski nesil bir kaç müteahhidin hokkabazlıkları neticesinde 50-60 yatırımın 2-3 tanesinde sorunlar yaşanıyor ve süreç uzuyor. Bu da sizin gibilere malzeme oluyor. Dua edin böyle müteahhitler olduğuna yoksa bugün ne konuşacaktınız. Bir havuzdur tutturdunuz. Ak Parti iktidarı olmasa havuz sizin hayalinizde bile olmazdı. Yıllarca böyle bir talebiniz oldu mu, olduysa da ne oldu. Kimseler sizi duydu mu?

          Recep Bayram11 Aralık 2013 / 00:43

          akparti hükümetinin stadından havuzundan falan bahsediyor bide vergiliynen kıyaslayın diyorsun ve diyorsun ki rafet vergikli ne yapmış? yahu koskoca 10küsür yıllık koca şanlı akparti iktidarı gücü ile rafetr verfiliyi mi kıyaslıyorsun? yani rafet vergili bide iktiadr gücünü arkasına alan mehmet ceylan’ın yerinde olsaydı neler yapardı olarak mı anlayalım bunu? bu nasıl bi kıyaslama bırakın alparti demeyi demehmet ceylan bizzat ne yapmış onu anlatın

          Erol11 Aralık 2013 / 01:30

          evet şimdi tamamlanıyor. stad 4 yıldır bitmiyor, yüzme havuzu 8 yıldır hala bitmedi. 200 evlerde imam hatip lisesinin önündeki kanal bile 1 yılda ancak kapandı. cuma yanındaki su için bile m.ali şahin özür diledi. 3 yılda yapıldı diye. beceriksizsiniz kardeşim beceriksizzz. 10 yıldır bir ismetpaşa yolunu hala bitiremediniz. mhp 3,5 yılda yenice yolunda onlarca tünel açtı siz iki tüneli 10 yılda ancak açıp içinin sıvasını yapabildiniz.

      mehmetali09 Aralık 2013 / 01:27 Cevapla

      ayrıca şunuda belirtmek isterim bundan 2 ay evvel rahatsızlığını beyan ederek (allah şifa versin) genç belediye başkan adaylarının bu işi yapması gerektiğini ifade etmiştir. geçen gün esentepe esnaf ziyaretinde gördüğümde sanki bir pişmanlık ve aday mehmet ali şahin bey gibi geldi. aday olanın canı gönülden bu işe sarılması gerekmektedir.

      Aykut11 Aralık 2013 / 01:22 Cevapla

      Vergili’nin yaptıklarına makyaj demek Allah’tan korkmadan eleştirmek demektir. Allah’tan korkun biraz. Yapılanlara birkaç köprü,asansör,sosyal yaşam merkezi diyerek basitleştirmek hiç yakışmıyor size. Önceki dönem 5 yıl Ak Parti dönemi vardı. Ne yapıldı? Ben size burada saymaya başlarsam okurken sıkılır utanır gerilirsiniz. Mezbahane ile Hal binasını bile sayamıyorsunuz. Haklısınız. Birisi Yenice yolu üzerinde diğeri Öğlebeli mahallesinde. İkiside gözükmeyen yerlerde. Ama bu Karabükümüzün güzel insanları bu iki hizmetten fevkalade faydalanıyorlar. 1 tane sosyal yaşam merkezi için Üsküdar belediyesinde kaç tane bakan geliyor açılışa. Ama Karabük’te o sosyal yaşam merkezlerinden 13 tane yapıldı. Kent meydanı denen yeri görmediniz galiba. Ya Yenişehire yaptığınız o güzel hastanemizin önündeki yolu? Hiçmi geçmediniz oradan. Hiçmi stadın altındaki yoldan geçmediniz. Hiçmi gözünüze çarpmadı o yolun genişliği güzelliği. Ya Şirinevlerdeki o ticaret merkezi? Eski halini hatırlıyormusunuz oranın. Araçlar parkediyordu. Mezbelelik bir yerdi. Ekmek fırınının yaktığı çıtalar vardı o toprak arazinin bir köşesinde. Ya pastaneyi hatırlıyormusunuz. Ya çay ocağını, yanındaki iddia bayiini? pardon yaaa. bu ticaret merkezinin karşısında hastane duvarının dibinde baraka dükkanlar vardı. onları hatırlıyormusunuz??? Bakın ben bir Karabük aşığı olarak eleştiriye her zaman açığım ama haksızlığa asla. Kim bu memlekete hizmet etmiş ise ALlah ondan razı olsun. Bu Ak parti olsun Mhp olsun Chp olsun. Rafet bey hizmet etti ondan Allah razı olsun. Seçim zamanı gezerken Karabük’e neler yapıldığını daha net görürsünüz Sn.Ceylan…..

        abdullah13 Aralık 2013 / 22:59 Cevapla

        Ülkem için, Karabük için, İnsan için, İnsanlık için hizmet eden, bu uğurda birbiri ile yarışan herkesten Allah razı olsun.

          Aykut14 Aralık 2013 / 16:27

          Bu ülke, bu memleket, bu millet için kim bir çivi çakarsa Allah ondan razı olsun. Amin.

mustafa05 Aralık 2013 / 22:46 Cevapla

Görevi gereği Devletin planını yapıyordu, şimdi de Karabük’ün Mega projelerini planlanlarini yapacagina inancimiz sonduzdur hayirli olsun

Gerçek KARABÜKLÜ05 Aralık 2013 / 22:44 Cevapla

Sayın CEYLAN’nın yaptıkları ve yapacakları küçük ve görselde kalan projeler değil kendisi birileri gibi şovmen olmayıp, mütevazi olduğu için imzasının olduğu yapılan üç projeyi söylemiş. ne yapmış diyenler at gözlü olmayıp üniversiteyi hastaneyi filyos projesini gezip utansınlar kapı kapı oy uğruna beşbin kişiyi işe alıcam diye gezmez yaptıklarıyla onbinleri iş sahibi yapar Hayallerle görsel günlük işlerle uğraşmaz Karabükü büyük şehir projelerini Ankaradaki geniş hükümet çevresiyle gerçekleştirir bu memlekete bir daha MEHMET CEYLAN gibi bir değer gelmez İNŞAALLAH 30 martta belediye başkanımız olacak Karabük kazanacak

    mehmetali06 Aralık 2013 / 17:35 Cevapla

    Üniversitenin farklı boyutu var. Sadece Mehmet Beye bağlamak yanlış olur. Mehmet Ali ŞAHİN beyin de çok büyük ve değerli katkıları vardır. Emeği geçenlerden Allah razı olsun. hastane diyorsunuz ( sanırım yenişehir) Karabuk de seçimi kaybedine Toki evi yerine hastane yapıldı. Filyos projesi ise DEVLET projesi… İlgilisine

      cengiz tekin07 Aralık 2013 / 01:52 Cevapla

      Ya ben şu “devlet projesi” lafına takılıyorum. Mevcut belediye başkanı da zaman zaman aynı şeyleri söylüyor. kardeşim, bu arkadaşlara tahsis edilmiş bir bütçe mi varki kendi bütçelerinden yapsınlar. Karabükte devlet eliyle yapılan her şey bu arkadaşların eseridir. Devlet kendi kendine durup dururken bir şeyler yapmıyor. Genel devlet projelerini yerele getirmek de bir marifet. Arkasında az bir mücadele yok. Siz sanıyorsunuz ki devlet (aslında o da devlet değildir, hükümettir) bürokratlarına şunları yapın diye yazı gönderiyor. Tam tersine; milletveklleri, belediye başkanları, teşkilatlar işi ovalayıp takip ediyor ve proje haline dönüşüyor.

        mehmetali07 Aralık 2013 / 18:16 Cevapla

        Evet Filyos projesi devlet projesidir. Ak Parti hükümetide gitse çalışmalar devam eder. Bak sonra Zonguldaklılar kızmasın bizim işi Mehmet CEYLAN sahiplendi derler. Biraz gerçekci olalım.

mehmetali05 Aralık 2013 / 22:42 Cevapla

İnşallah ilimiz için hayırlısı olur. Ancak artık öyle mega projelerle geliyorum demekle seçim alınmaz bu Karabuk’lüm demez mi 12 yıldır iktidar partisi. Ayrıca bir dönem Ak parti de Belediye Başkanlığı yaptı. Yorumsa Karabuklü seçmenin…

youla7205 Aralık 2013 / 21:39 Cevapla

karabüke deniz getirsen de zor Mehmet Ceylan… seni herkes biliyor… bu sefer seni bilmeyenler de öğrenecek gibi…

    M. Özdemir07 Aralık 2013 / 01:54 Cevapla

    Sen ne biliyorsun ki. Karabükte faydalandığın bir çok şeyde Mehmet Ceylan’ın bizzat katkısı vardır. Eğer ezbere atacak olursan vebal altında kalırsın.

      Poyraz09 Aralık 2013 / 19:26 Cevapla

      Sayesinde gelememiş olan hizmetlerden faydalanamamızın vebali kimde?

jr05 Aralık 2013 / 21:29 Cevapla

Kaliteli ve güçlü bir hükümetin üst düzey bir belediye adayi. sıradan bir kişi ne kadar iyi yapiyorsa güçlü taraf daha iyisini yapar güçlünunde üst duzeyi neler yapar kim bilir… zaten kendiside 20-30 yil sıçrayacak ifadesini de kullanmış. sadece mantık boyutundan bakmaya çalışıyorum ve sartlar M. Ceylanın daha fazla getiri saglayacagi yönündedir

hamza kör05 Aralık 2013 / 20:41 Cevapla

Karabüke gelmeni bekliyoruz sayın ceylan

ugur05 Aralık 2013 / 20:38 Cevapla

Denenmiş ve becerememiş birisin ve o zamanda iktidar partisiydin memelete ne hayrın tutdu da şimdi mega proje yapacaksın istersen karabük u paris yapacam diyin yinede kazanamıyacksınız.

KENAN KAYA05 Aralık 2013 / 20:24 Cevapla

ak partiliyim başbakanımıza her gece yatarken dua aderim ama oyun rafet vergiliye sayın belediye başkan adayı milletvekilliği döneminde karabüke hiç bir şey verememiştir.

    mehmetali06 Aralık 2013 / 16:44 Cevapla

    Kenan bey inanın sizin gibi düşünen binlerce insan var.

Bir Ak Partili05 Aralık 2013 / 19:57 Cevapla

mega projelerını 11 yıldır mıllletvekılıyken neden yapmamış. guven herşeyın üstündedir. karabuku altına kAPLAYACAĞİM DESE NE FAYDA. INANIRLIĞI YOK BİR KERE. KARABUK HALKI BU TİP YALANLARA KANMAYACAKTIR. PROJE YAPMAYIDA RAFET BEYDEN ÖĞRENDİLER. YINEDE HAYIRLISIOLSUN KARABUKTE SEÇILEBILRSE O PROJELERİ YAPAR. YAPMAZSINIZ YA HADI NEYSE

Selçuk05 Aralık 2013 / 19:42 Cevapla

Karabük’ün Sayın Mehmet Ceylan ile Kalkınacagından hiç şüphemiz yok . Karabük AK ellere teslim olacaktır .

    VEDAT07 Aralık 2013 / 02:36 Cevapla

    Ak eller mi… Nesi ak bunların ya vekilken ne yapmış ta şimdi ne yapacak kardeşim bu kadar da kör olmayın allah için

      abdullah08 Aralık 2013 / 22:39 Cevapla

      Vedat bana Karabük’e hizmet etmiş geçmiş milletvekillerinden bir kaç tane örnek verir misin tabi neler yaptıklarını da söyleyerek. Ama sen de haklısın Ak Parti iktidarında o kadar çok şey yapıldı ki saymakla bitiremezsiniz. O yüzden saymamak daha iyi. Ne yaptılar ki demek daha kolay.

        mehmetali09 Aralık 2013 / 01:13 Cevapla

        yüzme havuzu kaç senedir bitirilemedi.ayrıca safranbolu devlet hastanesi ek binası acaba ne zaman hizmete açılacak.

hamza kör05 Aralık 2013 / 19:35 Cevapla

Iste bu çooo..k güzel

ahmet yılmaz05 Aralık 2013 / 19:32 Cevapla

İnşallah mehmet ceylanla karabük beklediği başkana kavuşacak

Hakan05 Aralık 2013 / 19:27 Cevapla

Bekliyoruz Başkanım . Karabük sizinle kalkınacaktır . İnanıyoruz.

    mehmetali06 Aralık 2013 / 16:41 Cevapla

    Görünen köy kılavuz istemez. Mevcut Belediye Başkanı açık ara önde gider. Bu il yönetimi ne verdi insanlara. Kimin derdi ile hem hal oldu. Sayın Mehmet Beye diyecek bir şeyimiz yok. Bu il teşkilatı nasıl oy isteyecek onu merak ediyorum. Saygılarımla

      abdullah08 Aralık 2013 / 22:35 Cevapla

      Bu il teşkilatını hangi il teşkilatı ile mukayese ediyor ve konuşuyorsunuz söyler misiniz lütfen. Bana bu il teşkilatından daha iyi çalışmış (Ak Partili İl Teşkilatları dışında) başka bir il teşkilatını örnek verir misiniz?

        İbrahim09 Aralık 2013 / 00:28 Cevapla

        mesela Anavatan’ın Anavatan olduğu dönem (mesut yılmaz dönemi değil) dönemi örnek verilebilir. Son derece iş bilen sektörlerinde ve bölgede söz sahibi insanlar vardı yönetimlerde. bu memlekette esas particilik o zamanlardı.

        Karabük teşkilat görmedi sanmayın. Eğitimiyle görgüsüyle çevresi ve itibarıyla işbilen tuttuğunu koparan bir sürü değerin yetiştiği bir yer Karabük. Yaşınızı bilmiyorum ama siyaset Akparti döneminde başlamadı.

        Yaşar Altınkaynak09 Aralık 2013 / 00:49 Cevapla

        Abdullah bey, görünen o ki siz il teşkilatındansınız ya da sayın Ceylanın yakınısınız (belki de kendisisinizdir!) bilemiyorum ama bu kadar heyecanla yazdığınıza göre bunlardan birisisiniz. keşke gerçek isminizi yazsaydınız açık açık.
        Söyler misiniz neden bu kadar iyi çalışan il yönetimi mesela basit bir tribünü bile bitirmekte zorlanıyor? Bir havuz inşaatı yılan hikayesine dönüyor? Bu derece başarılı yerel teşkilat nasıl seçim kaybedebiliyor? Doğrusunuz, Recep Tayyip Erdoğan ve AKPARTİ kadar güçlü bir yapıya rağmen bunların gerçekleşmemesi ancak başarılı bir teşkilatla mümkündür!!!

          abdullah10 Aralık 2013 / 23:10

          Yanılıyorsunuz il teşkilatından değilim. Ama belki il teşkilatındaki arkadaşlar kadar Recep Tayyip Erdoğan sevdalısıyım. Bize yaşanılası bir ülke hazırladı. vatandaşı olmaktan utanacak vaziyete geldiğimiz kendi vatanımızda başı dik olarak dolaşabiliyor, başka ülkelere gittiğimiz zaman gururla Türkiye Vatandaşı olduğumuzu söyleyebiliyoruz. özellikle inançlı insanları 2. hatta 3. sınıf insan olmaktan kurtardı. Başörtüsü zulmünü bitirdi. İmam Hatiplere ve Meslek Liselilere yapılan haksız uygulamaları kaldırdı. Her ile Üniversite kazandırdı. Lise mezunlarının kafasındaki üniversite kaygısını nisbeten sona erdirdi. Okullarımızda hizmetli yoktu. Veliden toplanan paralarla okullar temizleniyordu. Tüm okullar hizmetli verildi. Çocuklarımız temiz ortamlarda eğitim görüyorlar. Paramızın 6 sıfırını attı. Paramızın değerini artırdı. Ecdadımız karadan gemileri yürütmüştü. Başbakanımız da o ecdadın torunu olarak denizin dibinden trenleri yürüttü. Daha ne yapsın kardeşim. demeyeceğim. Daha yapılacak çok şey var. Başbakan bu işleri tek başına yapmıyor tabiki. Ekiple yapıyor. İşte bu ekibin Karabük ayağına başkan adayı olarak Mehmet Ceylan beyi seçti ve gönderdi. Bence çok iyi bir seçim. Karabük kazanacak. Türkiye kazanacak. haydi dostlar el ele verelim. Daha güzel bir geleceğe birlikte yürüyelim.

        mehmetali09 Aralık 2013 / 01:12 Cevapla

        zaten bende diğer partileri ak parti ile kıyaslamıyorum. az bir vakit ayırıp diğer bölge ak parti il teşkilatlarına bakarsanız ak parti il başkanlarının nasıl vatandaşa saygı ve hürmet ile eğildiğini göreceksiniz. sahte gülücüklerle olmaz.

        Aykut09 Aralık 2013 / 01:31 Cevapla

        2009 yılındaki Mhp il teşkilatı sizden iyi olmasaydı seçimi kazanamazdı. Size karşı seçim kazandıysa demekki o dönemki il teşkilatı çok çok iyiydi..

          mehmetali09 Aralık 2013 / 02:18

          Aykut Bey inanın Karabuklüm herşeyin farkında. Gecenin bu saatinde Rafet Beye dua ediyorum. Kendisini şahsen tanımam. Sadece Hürriyet Caddesinde bir kere Ama gerçek olan bir şey var Rafet Beyi KARABUK bağrına basacak. Allah yar ve yardımcınız olsun…

        Aykut11 Aralık 2013 / 01:11 Cevapla

        abdullah ceylan bey; okullarda temizlik için para toplanmadığını mı söylüyorsunuz. hizmetli gönderildiğini mi söylüyorsunuz. nasıl da belli KArabük ile alakanızın olmadığı!!!! Okulları bir gezinde bakın ne haldeler. Pislik içinde her bir okul. Lavobalarına girin bir bakın. Bu ülkenin okullarında 25 yıl önce 2 hatta 3 er hizmetli vardı. Bugün okul aile birlikleri hizmetli tutmak için para topluyorlar. Gelişmiş Türkiye. Dünya ülkesi Türkiyeeee.. Bütün yaz beklerler kış gelirken okullar güçlendirmeye girer. Sonra okul sezonu boyunca başka okullarda gece yarılarına kadar eğitim görmeye çalışırlar karda kışda soğukda. Gelişmiş ülke Türkiyeeeeee. Bir şehir düşünün. Hükümet konağı depreme dayanıklı değildir diye rapor verilmiş. Ve o hükümet konağında hala hizmet vereen bir Vali var. Gelişmiş Türkiyeeeee Böyükkk Türkiyeeeee. Daha yapacak çokkkkkkkk işimiz var derken neyi kastediyorsunuz sn.Ceylan pardon Abdullah bey:)

          abdullah13 Aralık 2013 / 23:04

          Aykut sana müfteri demiştim bir yorumumda bu iddiamı tekrar etmek istiyorum. Sen müfterisin gerçekten. Senin okula giden çocuğun olduğunu bile sanmıyorum. sen okulları tanımıyorsun çünkü. Sanırım en son ilkokulda okurken okula girdin sen. Hala o yılları hatırlıyorsun. Yarın ilk iş evine en yakın okula git. Okul müdürünün bir çayını iç. Okulu gezmek istediğini söyle. Farkı gör ve gel bir yorum daha yap. İki yorum arasındaki farka sen bile şaşıracaksın. Afedersin sen doğruları yazamıyordun değil mi?

          Aykut14 Aralık 2013 / 16:31

          Abdullah bey, seni yanıltıyorlar, seni kandırıyorlar. Vallahi billahi tallahi benim okula giden çocuğumdan ilk yarı için 30 ikinci yarı için 30 lira olmak üzere bu yıl 60 lira para istendi. Gerekçe, hizmetli tutup okulu temizlettirmek. Bunu okul aile birliği istiyor. Ve ben bu parayı göndermedim göndermeyeceğim. Ben vergi veren bir bireyim. Eğitim,sağlık gibi haklar tamamen ücretsiz olmalı. evladımı eğer 30 lirayı göndermedim diye okula almayacaklarsa göndersinler eve geriye. birde müfteri ilan ediyorsunuz. zikriniz neyse fikrinizde o sanırım. hayatım boyunca bilerek yalan söylemedim. günahının da ne kadar büyük olduğunu bilirim. yemin etmekten korkan bendenize yemin ettirdiniz ya helal olsun size:((((( Ama tekrar ediyorum sizi yanıltıyorlar. Sizi aldatıyorlar. Gidin yenişehir bölgesindeki okullarda okuyan çocuklara sorun yaaa para istenen toplanan varmı yokmu.

          Aykut14 Aralık 2013 / 16:32

          Ha pardon özellikle tadilat geçirmiş okullardaa

ÖNE ÇIKAN HABERLER

Güncel Haberler
İLGİLİ HABERLER